آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

عباسی: اسناد شفق در باشگاه تراکتورسازی معدوم یا گم شده است



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, عباسی

عضو هیات مدیره تراکتورسازی با بیان اینکه تغییرات در این باشگاه فقط با نظر مجمع روی خواهد داد، گفت: بر اساس اسنادی که ناصر شفق دارد مالکیت وی بر تراکتور محرز است.

 سعید عباسی در گفتگو با مهر، درباره برگزاری جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی و اینکه در این جلسه مهرعلی باران چشمه به جای وی به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده است، گفت: این مجمع باشگاه است که تصمیم می گیرد اعضای هیات مدیره تغییر کنند یا خیر نه خود هیات مدیره. شاید آقای کریمیان اشتباه کرده باشد. رئیس هیات مدیره نمی تواند اعضای هیات مدیره را تغییر بدهد.

 

وی افزود: کریمیان از دوستان عزیز و نزدیک من است و رابطه خوبی با وی دارم. ایشان هرچه بگوید انجام می دهم ولی تقاضای من از آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه این است که آخرین آگهی تغییرات ثبت شرکتها در خصوص شرکت فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی را در اختیار رسانه ها بگذارد تا مشخص شود اسم من در آن آگهی هست یا خیر. همانطور که گفتم کریمیان از دوستان خوب من است ولی حرفهایی که می زنم، بر اساس مواد قانونی است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده به همراه مهدی کوهی و عباس الیاسی از هیات مدیره باشگاه استعفا کردیم. نمی شود گزینشی این استعفاها را قبول کرد و گفت فلانی در هیات مدیره هست و فلانی را کنار می گذاریم. این در حیطه اختیارات هیات مدیره نیست بلکه مجمع باشگاه باید تصمیم بگیرد.

 

عباسی همچنین درباره ادعای ناصر شفق برای مالکیت باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: همان زمان که بنده در باشگاه حضور داشتم، پیگیر این موضوع بودم ولی یکسری از اسناد مورد ادعا در باشگاه نبود. شفق اسنادی برای مالکیت تراکتورسازی دارد که بعضی از آنها در باشگاه وجود ندارد که یا معدوم و یا گم شده است.

 

وی یادآور شد: شفق برای من اسنادش را فرستاد و بر اساس این اسناد، مالکیت وی بر باشگاه محرز است. به هر حال شفق اگر شرایط همینطور باشد، به فیفا شکایت می کند و اگر فدراسیون به این موضوع توجه نکند، بحث تعلیق هم پیش خواهد آمد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------