فرمولی که عامل موفقیت منصوریان شده است/ چطور پرسپولیس را برد؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

سرمربی جوان استقلال که تیمش موفق شد دیدار رفت برابر العین امارات را با برد پشت سربگذارد در برخی بازیها که ضعیف‌تر از حریف بوده نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان سومین فصل سرمربیگری خود در لیگ برتر و اولین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و عملا از این فصل تنها یک بازی خارج از خانه آسیایی برای او و تیمش باقی مانده است.

 

همه سال‌های حضور منصوریان در لیگ برتر نشان از تبحر و تخصص او در بازی های «واکنش گرایانه» دارد. او چه در سال‌هایی که در نفت مربیگری کرد و چه الان که در استقلال تهران است نشان داده استاد بازی هایی است که تیم حریف به ظاهر ابتکار عمل را در دست داشته باشد.

 

از این قبیل بازی‌ها در کارنامه منصوریان که با پیروزی همراه باشد زیاد است و مثال‌های متعددی می‌توان زد که شاید در دسترس ترین و نزدیک ترین آنها پیروزی‌های این تیم بر السد و پرسپولیس در همین فصل بود.

 

منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با العین گفت: «این بازی سخت است و من بازی های سخت را دوست دارم». در واقع منصوریان فرمول نتیجه گرفتن از بازی‌های سخت را بلد است و حتی بعضی مواقع او ترجیح می‌دهد که بازی را سخت کند تا پیروز شود.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

سرمربی جوان و با تجربه تیم استقلال با فرمول خاص خودش خیلی از بازی‌ها را برنده از زمین خارج شده است. فرمول او این است که: «توپ و مالکیت را به تیم حریف می‌دهد و در واکنش به کنش‌های حریف نتیجه لازم را می‌گیرد».

 

به زبان دیگر می‌توان گفت تیم مقابل را به انجام بازی در زمین خودش دعوت می‌کند و با تکیه بر قوای تدافعی تیمش، حریف را خسته و سرخورده می‌کند تا بتواند در مواقع لزوم از اندک حملات تیمش بیشترین نتیجه ممکن را بگیرد. این است فرمول سرمربی آبی‌ها برای پیروز شدن در بازی سخت. 

 

منصوریان نسخه تکراری‌اش را برای این دیدار هم پیچید و یک حریف قدرتمند دیگر را هم با استفاده از همین فرمول از پیش رو برداشت. حالا سرمربی استقلال مانده و یک دیدار نفسگیر و حساس دیگر در خانه العین و باید دید که آیا او می‌تواند از این بازی هم نتیجه لازم را گرفته و در نهایت مثل دو فصل پیش که با نفت تهران تا جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرد، یکبار دیگر این تجربه را تکرار کند یا خیر. 

 

بازی برگشت دو تیم در این مرحله از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه ۸ خرداد در شهر عین امارات برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------