امیرحسین پیروانی:سعی می‌کنیم مقابل پرتغال نمایش خوبی ارائه دهیم و به دور بعد صعود کنیم



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, امیرحسین پیروانی

سرمربی تیم‌ملی جوانان ابراز امیدواری کرد مصاحبه بعدی‌اش پس از صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ امیر حسین پیروانی درباره دیدار روز گذشته تیم جوانان ایران مقابل زامبیا گفت: ما دیروز دومین بازی جام جهانی را پشت سرگذاشتیم. دیدار با زامبیا، قهرمان آفریقا را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به دو گل دست پیدا کنیم. همان مشکلی که پیش بینی می شد که زامبیا قدرت بدنی بالایی دارد و این مساله در تیم ما تاثیر می گذارد متاسفانه اتفاق افتاد و بچه های ما به لحاظ جسمی به ویژه در جنگ های یک در مقابل یک کم می آوردند. این موضوع هر چه به اواخر بازی نزدیک می شدیم نمود بیشتری داشت.

 

پیروانی در ادامه گفت: در این بازی سه بازیکن آسیب دیده دادیم که در پایان مسابقه مشخص شد فشار زیادی را تحمل کرده اند. من واقعا از عملکرد بازیکنانم سپاسگزارم. آنها با همه وجود در زمین بازی کردند. اشتباهاتی هم هست که به دلیل جوانی بازیکنان است و این طبیعی به نظر می رسد و  چیزی از شایستگی های بازیکنان کم نمی کند.

 

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: همین حالا آرژانتین در دو بازی صفر امتیاز دارد و آلمان مدعی قهرمانی از دو بازی یک امتیاز دارد. امیدوارم مردم عزیز از بچه ها بپذیرند که مسابقات جام جهانی خیلی دشوار است و همه تیم ها با تمام وجود برای حضور در این مسابقات آماده شده اند.

 

پیروانی درباره دیدار مقابل پرتغال نیز گفت:پرتغال هم تیم خوبی است. ما سعی می کنیم در بازی با این تیم، ارائه گر نمایش خوبی باشیم و به دور دوم صعود کنیم. امیدوارم مصاحبه بعدی ام تبریک به مردم ایران بابت صعود باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------