آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

آیا منصوریان تنها مربی استقلالی در لیگ هفدهم خواهد بود؟



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,منصوریان

شانزده تیم حاضر در هفدهمین دوره لیگ برتر یا سرمربی خود را شناخته اند یا در حال نهایی کردن این موضوع هستند. در این بین برخی مربیان مطرح بدون تیم هستند.

 به گزارش مهر، با اعلام قرارداد رسمی سیروس پورموسوی با تیم فولاد، از یک طرف تکلیف نیمکت این تیم اهوازی مشخص شد و از سوی دیگر نیمکت دیگر تیم اهوازی حاضر در لیگ برتر با چالشی جدید مواجه شد.

 

حالا خیلی از تیم‌های لیگ هفدهم از جمله: پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، پیکان، گسترش، فولاد، پدیده، صنعت نفت، سایپا، سیاه جامگان، سپیدرود و پارس جنوبی جم مشخص است و تنها تیم‌های ذوب آهن، استقلال خوزستان و نفت تهران از این حیث تکلیف شان مشخص نیست.

 

در حالی تکلیف نیمکت سه تیم لیگ برتری مشخص نشده است که از مربیان استقلالی که معمولا در لیگ برتر در اکثریت قرار دارند، تنها علیرضا منصوریان تیم دارد و دیگر مربیان استقلالی که زمینه حضور در لیگ برتر را دارند، بدون تیم هستند.

 

امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی شاید اصلی ترین مربیان استقلالی هستند که شرایط حضور در تیم های لیگ برتری را دارند. اما در عمل هیچ یک از این سه مربی هنوز به نیمکت هیچ تیمی نرسیده‌اند. 

 

احتمال این که پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی خوزستانی الاصل استقلالی‌ها (حداقل در ابتدای فصل) عهده دار هدایت تیمی باشند بسیار کم است. اما امیر قلعه نویی همچنان نا امید نیست و نیم نگاهی به نیمکت تیم ذوب آهن اصفهان دارد که در صورت تایید هیات مدیره این باشگاه، جای مجتبی حسینی را در این تیم بگیرد. اتفاقی که اگر روی ندهد باعث می‌شود تا پس از سالها استقلالی‌ها تنها یک نماینده بعنوان سرمربی در لیگ برتر داشته باشند و آن هم علیرضا منصوریان است روی نیمکت تیم استقلال. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------