پانادیچ: فرشاد را می‌بینم خنده‌ام می‌گیرد!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , پانادیچ

ظهر دیروز اعضای تیم پرسپولیس در حالی به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدند تا برای پرواز به دوحه قطر آماده شوند که کماکان شوخی‌های فرشاد احمدزاده ادامه داشت.

 روزنامه خبرورزشی نوشت: ظاهراً برانکو که خوب می‌داند تیمش چقدر به بالا رفتن روحیه و فضای شادی و نشاط نیاز دارد، در آستانه دیدار برگشت با لخویا به شماره ۱۰ شوخ‌طبع خود اجازه داده بگوید، بخندد و دیگران را هم بخنداند. جالب آن‌که دیروز در فرودگاه، فرشاد احمدزاده بیشتر از همه با ایگور پانادیچ شوخی می‌کرد و...

 

وقتی از مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد فرشاد احمدزاده پرسیدیم، با خنده جواب داد: نمی‌دانم ولی هر موقع فرشاد را می‌بینم، ناخودآگاه خنده‌ام می‌گیرد. او پسر خوبی است که بمب انرژی است و هرجا می‌رود، فضای شادی و خنده ایجاد می‌کند.

 

ایگور پانادیچ ادامه داد: هر تیمی نیاز دارد یکی مثل فرشاد احمدزاده را داشته باشد. چنین بازیکنانی به کل تیم روحیه می‌دهند و با خنده و شوخی انرژی تیم را بالا می‌برند. کسی هم از شوخی‌های فرشاد ناراحت نمی‌شود چون می‌دانیم پسر خوب و به قول شما بامزه‌ای است.

 

پانادیچ هم به نوعی تأیید کرد که فرشاد پسر برانکو است و در این رابطه گفت: فرشاد را همه دوست دارند. برانکو همه را دوست دارد اما همان‌طور که گفتم، حضور بازیکنی مثل فرشاد انرژی تیم را بالا می‌برد و شاید به همین خاطر بیشتر توی چشم است اما سرمربی ما همه را دوست دارد.

 

حرف کشیدن از زیر زبان فرشاد احمدزاده هم کار آسانی است و هم سخت! می‌دانید چرا؟ او همه چیز را به شوخی می‌گیرد!

 

از فرشاد احمدزاده سؤال کردیم که اول پسر ایگور بودی و بعد شدی پسر برانکو که با خنده گفت: بله، اول سر شوخی را با ایگور باز کردم و به قول شما پسر مربی گلرها شدم. بعداً با برانکو و بقیه هم جرأت کردم شوخی کنم.

 

شماره ۱۰ پرسپولیس افزود: البته حتماً بنویسید ایگور خیلی باجنبه است و اصلاً و ابداً از شوخی‌‌های من یا سایر بچه‌ها ناراحت نمی‌شود. سرتن چوک هم همین‌طور است به علاوه مارکو که بدنساز سختگیری است ولی به‌موقع هم شوخی می‌کند. با برانکو هم بعضی وقت‌‌ها شوخی می‌‌کنم اما با ترس و لرز!

 

حمدزاده با خنده ادامه داد: همه این شوخی‌ها برای از بین بردن فضای سنگین و خسته‌کننده تمرین و مسابقه است. من کوچک همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس هستم.

شماره ۱۰ در پایان با اشاره به بازی حساس برگشت مقابل لخویا گفت: ما محکوم به برد یا مساوی با گل هستیم. همه بچه‌ها هم‌قسم شدیم در لیگ قهرمانان آسیا بمانیم و ان‌شاءا... در قطر اتفاق خوبی رقم خواهیم زد.

 

فرشاد احمدزاده مترجم دوم برانکو و کروات‌ها

فرشاد احمدزاده تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارد. زبان شماره 10 به قدری خوب است که در غیاب اصغر نیک‌سیرت وظیفه ترجمه حرف‌های برانکو و بقیه کروات‌‌ها را عهده‌دار می‌شود! شاید یکی از دلایل رابطه خوب و صمیمی فرشاد با کروات‌ها همین دانستن زبان باشد.

 

جالب آنکه کروات‌ها در پرسپولیس حرف‌های خصوصی خود با بازیکنان را توسط فرشاد احمدزاده به گوش آنها می‌رسانند. ملتفت شدید یا باز هم ادامه بدهیم؟!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------