عابدینی: مدیران استقلال و پرسپولیس حتی به مجمع سازمان لیگ نیامدند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,عابدینی

عضو مستعفی هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: مدیران استقلال و پرسپولیس حتی به مجمع سازمان لیگ نیامدند و نامزد عضویت در مجمع هم نشدند.

امیر عابدینی در گفت و گو با فارس، در مورد دلیل استعفایش از حضور در هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: دیدم وقت برای حضور در سازمان لیگ ندارم و نمی توانم برای این سازمان مفید باشم از سمت خود استعفا و آن را به آقایان تاج و بهاروند تقدیم کردم و از سازمان لیگ کنار کشیدم. گفتم شاید نیرویی دیگر بیاید و بهتر کار کند.

 

وی در مورد اینکه علت استعفایش به خاطر مشغله در سازمان اقتصادی فوتبال است یا نه گفت: در حال حاضر مشغله های زیادی دارم و ضمن اینکه برای حضور در سازمان لیگ و فوتبال من حقوقی در یافت نمی کردم و تمام هزینه هایم را برای حضور در جلسات خودم پرداخت می کردم به هر حال اکنون هم چند کار نیمه تمام دارم در فوتبال که باید به سرانجام برسم.

 

عابدینی در مورد انتقاد برخی از اینکه چرا مدیران استقلال و پرسپولیس در هیات رئیسه سازمان لیگ هیچ وقت انتخاب نمی شوند اما مدیران سایر باشگاه ها در این هیات رئیسه عضویت دارند گفت: این انتقاد وارد نیست زیرا مدیران استقلال و پرسپولیس حتی به جلسات هم نمی آیند. روز گذشته جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ برگزار شد و هیچ کدام از این دو مدیر در این نشست حضور نداشتند و اگر می آمدند و نامزد می شدند رای می آوردند. دو سال پیش هم افتخاری در باشگاه استقلال حضور نداشت و طاهری هم روزهای اول حضورش در پرسپولیس را سپری می کرد و نمی دانم برخی به دنبال چه مسایلی هستند که این صحبت ها را مطرح می کنند. 

 

عابدینی در مورد وضعیت قرارداد ‌آدیداس با تیم ملی گفت: این قرارداد به سرانجام می رسد و امروز نیز نشست آخر برگزار می شود. 

 

عضو مستعفی هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد بدهی مالیاتی باشگاه ها گفت: بحث مالیات جدی است و باشگاه ها باید به خوبی از این مساله دفاع کنند و لایحه بنویسند ضمن اینکه یک کارگروه برای حل این مشکل فعالیت می کند تا مشکل مالیاتی باشگاه ها و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را حل کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------