برگه ماموریت در جیب سروش رفیعی/ طلسم شکنی پرسپولیس در جهنم!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,سروش رفیعی

پرسپولیس و لخویا هر دو تغییراتی در سیستم و ترکیب خود برای دیدار برگشت خواهند داشت تا منتظر طلسم شکنی پرسپولیس در نیمه شب سه شنبه باشیم.

به گزارش مهر، اولین کاری که برانکو برای دیدار برگشت پرسپولیس با لخویا در قطر برنامه ریز کرده، نه سیستم بازی است و نه ترکیب تیم، او پیش از همه این موارد پنالتی زن اول تیمش را مشخص کرد. او حالا برگه ماموریت پنالتی زدن را به سروش رفیعی سپرده است هر چند همچنان برخی می ترسند که طارمی توپ را بردارد و بدون برگه ماموریت به توپ ضربه بزند و میلیون ها پرسپولیسی را با چشم هایی از حدقه در آمده به حال خود رها کند.

 

بازی برگشت با لخویا سخت است خصوصا اینکه پرسپولیس در تهران نتوانست نتیجه بگیرد و بازی را با برنامه لخویا به پایان رساند. با این وجود اگر اندکی واقعی تر به این دیدار نگاه کنیم متوجه می شویم که این تیم کاملا می تواند امیدوار باشد، چرا که در تهران اگرچه بازی به تساوی کشیده شد اما واقعیت اینست که در همان تهخران پرسپولیس حداقل ۵ یا ۶ موقعیت گل را از دست داد آن هم در حالی که لخویا کاملا سعی داشت بازی را کنترل کند اما در قطر لخویا برای کنترل نمی آید بلکه می آید تا فوتبال بازی کند و این برای پرسپولیسی که در تهاجم بسیار بهتر از دفاع است یک خبر خوب محسوب می شود.

 

ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس نسبت به دیدار دور رفت تغییر زیادی نخواهد داشت. برانکو همچنان کامیابی نیا را در اختیار ندارد و به این ترتیب مرکز زمینش نگران کننده است چون کامیابی نیا را نمی توا به راحتی شبیه سازی کرد. به احتمال فراوان پرسپولیس با این ترکیب به میدان لخویا می رود: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

 

این در حالی است که صادق محرمی در دور رفت آنقدر عالی فوتبال بازی کرد که جزو تیم منتخب یازده نفره آسیا شد. به این ترتیب تا حدود بسیار زیادی پرسپولیس از سمت راست خود خیالش راحت شده است. در خط حمله طارمی با وجود آنکه پنالتی را در دور رفت از دست داد هنوز یکی از زهر دارترین مهاجمان فوتبال ایران است. او این توان را دارد که در هر لحظه از بازی نتیجه را عوض کند به ویژه آنکه امروز تساوی در تهران را همه به نام او نوشته اند و این برای طارمی خوبست چون حالا وی آتشفشانی از انگیزه است.

 

در درون دروازه و خط دفاعی هم شرایط منهای کمبود کامیابی نیا بد نیست. در واقع پرسپولیس این توان را دارد که لخویا را ببرد با این حال گرمای قطر و احتمال ورود به بازی ۱۲۰ دقیقه ای در آن جهنم خطر بزرگی برای پرسپولیس محسوب می شود و بهتر است این تیم کار را در همان ۹۰ دقیقه تمام کند و از ۱۲۰ دقیقه بازی در جهنم فرار کند.

 

تغییر در لخویا و نگرانی برانکو

احتمالا ترکیب لخویا تا حدود زیادی شبیه به ترکیب دیدار رفت خواهد بود اما یک تغییر می تواند قطعی باشد و آن بازگشت العربی مهاجم این تیم به ترکیب است یعنی بازیکنی که برانکو انگار او را از عربستان می شناسد و خیلی هم بابت او نگران است. باید دید پرسپولیس می تواند طلسم خودش را بشکند و بالاخره به هشت تیم برتر آسیا برسد یا اینکه قطر ایستگاه پایانی خواهد بود؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------