آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بلیت ۲۲ هزار یورویی برای تماشای یک بازی!



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مسابقات مهم ورزشی

تماشای مسابقات مهم ورزشی گاهی اوقات ۲۲ هزار یورو هزینه در بر دارد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا،  یکی از هیجان انگیزترین ماه‌های سال شروع شده است چون رقابت‌های مهمی در این ۳۰ روز برگزار خواهد شد. فینال NBA، رولن گروس، جایزه بزرگ موناکو (یکشنبه این هفته‌ به پایان رسید) در این ماه برگزار می‌شوند. خیلی از هواداران تلاش می‌کنند تا هزینه کمتری برای تماشای این بازی‌ها صرف کنند اما حضور در جایگاه اختصاصی این چنین نیست و گران تمام خواهد شد. در ادامه‌ به بیشترین هزینه صرف شده برای تماشای رقابت‌های مهم اشاره می‌شود.

 

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مسابقات مهم ورزشی

فرمول یک موناکو

فرمول یک موناکو یکی از خاص‌ترین مسابقات جایزه بزرگ است. برای تماشای پیروزی سباستین وتل (قهرمان سال  ۲۰۱۷) در یک قایق اختصاصی یک تماشاگر سه هزار و ۲۹۰ یورو هزینه کرد.

 

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مسابقات مهم ورزشی

فینال‌های NBA

یکم ژوئن (پنجشنبه این هفته‌) فینال‌های NBA بین دو تیم کاوالیرز و وریرز برگزار خواهد شد. افرادی که می‌خواهند از نزدیک‌ترین جایگاه ممکن بازی را تماشا کنند باید ۲۲ هزار یورو پرداخت کنند. آنها هیچ فردی را به جز لبرون جیمز و استفان کری پیش‌روی خود نخواهند دید.

 

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مسابقات مهم ورزشی

رولن گروس

از ۲۸ می (۹ خرداد) تا یازدهم ژوئن (۲۱ خرداد) یکی از گرند اسلم‌های سال در پاریس برگزار می‌شود. رقابت‌های تنیس رولن گروس همچون فرمول یک موناکو گران نیست اما گاهی اوقات قیمت بلیت‌ها چند برابر می شود. اگر یک نفر بخواهد بازی را از اولین ردیف تماشا کند و همچنین بلیت رستوران را داشته باشد باید هزار و ۲۶۰ یورو هزینه کند.

 

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مسابقات مهم ورزشی

 سوپر بول

پنجم فوریه در ورزشگاه NRG هوستون دیدار نهایی فوتبال آمریکایی (سوپر بول) بین دو تیم پاتریوتس و فالکونس برگزار شد. این رقابت یکی از پر تماشاگرترین مسابقات ورزشی در جهان است. در سال ۲۰۱۷ برای یک بلیت ۱۹ هزار و ۷۰۰ یورو هزینه شد که گران‌ترین بلیت تاریخ سوپر بول بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------