وقتی رامین رضاییان به دستور کی‌روش عمل نمی‌کند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,رامین رضاییان

همین چند هفته پیش بود که کارلوس کی‌روش دستور داد تا پس از بازی با ازبکستان استفاده ملی‌پوشان از شبکه‌های اجتماعی ممنوع است.

 به گزارش خبرآنلاین, کی‌روش چند هفته پیش ز بازیکنان خواست تا این دستور را رعایت کنند و احتمالا مشکلی برای کسی پیش نیاید.احسان حاج صفی آخرین بازیکنی بود که در اینستاگرام پست گذاشت و پس از آن دیگر ملی پوشان اینستاگرام را بایکوت کردند تا احتمالا اسیر خشم کی روش نشوند.با این حال به نظر می رسد که رامین رضاییان حواسش به خیلی از چیزها نیست و اصلا علاقه ای ندارد تا از فضای مجازی فاصله بگیرد. رامین حتی رمانی که  تیم ملی در مالزی اردو زده بود یک بار دیگر از دستور کی روش نافرمانی کرده بود.آن زمان از ملی پوشان خواسته شده بود تا برای وحدت درون تیمی از قراردادن عکس‌های غیر جمعی پرهیز کنند. اما رامین بازهم قانون را زیر پا گذاشت تا در آن زمان شخصا کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به او تذکر جدی دهد.

 

این بار هم و در شرایطی که دستور رسیده بازیکنان در فضای مجازی فعالیت نداشته باشند فقط رامین رضاییان است که از این دستور سرپیچی کرده است!رامین که خودش هم می داند کی روش بر سر مسائل انضباطی با کسی شوخی ندارد در حالی بی خیال اینستاگرام نمی شود که اگر به گوش کی روش برسد قطعا برای این بازیکن گران تمام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------