منصوریان :امیدوارم تجمع هواداران هدایت شده نباشد/ کاوه رضایی می‌ماند



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوار است تجمع هواداران این تیم مقابل وزارت ورزش هدایت شده نباشد، گفت: با کاوه رضایی راحت هستیم و این بازیکن در استقلال می‌ماند.

 علیرضا منصوریان در گفتگو با   مهر، در خصوص تجمع هواداران این تیم مقابل وزارت ورزش در روز سه شنبه و اینکه آیا جلسه اش با سیدرضا افتخاری ارتباطی به این تجمع داشته است یا خیر؟ گفت: خیر، جلسه ما هیچ ارتباطی با این تجمع نداشت. این جلسه قبل از بازی با العین امارات برنامه ریزی شده بود که تا لیستی بیرون نیاید و فضای تیم آسیب نخورد.

 

وی تاکید کرد: برگزاری این تجمع برای ما فرقی نمی کرد. ۳۰ هوادار مقابل وزارت جمع شدند. آنها اگر حرفی داشتند به جای شلوغ کردن، منطقی حرفهایشان را می زدند نه اینکه دست به این کارها بزنند. دیروز ۳۰ نفر رفته بودند و من امیدوارم که این تجمع هدایت شده نبوده باشد.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید کار هواداران خودجوش بوده است؟ تصریح کرد: نمی دانم و از این موضوع بی خبرم. من مسیر زندگی خودم را جلو می روم که امیدوارم این مسیر با افتخارآفرینی برای استقلال همراه باشد.

 

منصوریان در ادامه با اشاره به اسامی بازیکنان مختلفی که گفته می شود در لیست خریدش هستند، گفت: اگر اسم بازیکنی را نمی آوریم به این خاطر است که بازارگرمی نشود. استقلال و پرسپولیس روی هر بازیکنی که دست می گذارند، قیمت آن بازیکن ۱۰۰ برابر گرانتر می شود. ما هرکسی را بخواهیم، بی صدا او را صدا می کنیم و مذاکرات صورت می گیرد. حالا اگر توافق شد که شد. اگر هم نشد نه آن بازیکن از اسم استقلال سوء استفاده کرده و نه به اعتبار باشگاه لطمه خورده است.

 

وی در پاسخ به سئوای مبنی بر وضعیت کاوه رضایی و اینکه آیا این بازیکن در استقلال ماندنی است یا خیر؟ اظهار کرد: ان شاءالله کاوه ماندنی است. او خودش ابراز علاقه کرده که بماند. کاوه از جمله بازیکنانی است که به اصول حرفه ای پایبند است و در یکسال گذشته این حرفه ای بودن را در زندگی شخصی خود و رفتارش نشان داده است. ما با کاوه رضایی راحتِ راحتیم. لازم است که او یک مدت استراحت کند و سپس با مدیر برنامه هایش مذاکره خواهیم کرد.

 

سرمربی استقلال در پایان با اشاره به شرایط سختی که بعد از شکست برابر العین امارات داشته است، گفت: در این مدت فشار زیادی روی من بود ولی دو کتاب رهبری الکس فرگوسن و رهبری کارلو آنچلوتی را مطالعه کردم و چیزهای زیادی از زندگی این دو مربی بزرگ یاد گرفتم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------