آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سرنوشت عجیب 11 بازیکن لیست خرید استقلال



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

از ابتدای فصل نقل و انتقالات 11 بازیکن در لیست خریدهای منصوریان قرار داشته‌اند. با این حال، این باشگاه هنوز موفقیتی در این رابطه به دست نیاورده است.

 به گزارش ایلنا، استقلال از ابتدای فصل نقل و انتقالاتی همچون سال گذشته لیست بلندبالایی برای خریدهای تابستانی داشت.

 

با این حال، هر چه آنها سال گذشته در این بازار موفق عمل کردند امسال با شکست مواجه شدند. از ابتدای فصل نقل و انتقالاتی این نام‌ها کاندیدای پیوستن به استقلال بوده‌اند:

 

 1- ساسان انصاری 2- امید جهانبخش 3- حسن بیت‌سعید 4- رحیم زهیوی 5-سجاد شهباززاده 6- مرتضی تبریزی 7- داریوش شجاعیان 8- پژمان منتظری 9- سرور جپاروف 10- روزبه چشمی 11. شایان مصلح

 

با این حال، استقلال در جذب بسیاری از این بازیکنان ناموفق بوده است. پژمان منتظری به استقلال به عنوان گزینه‌ی اول خود نگاه نمی‌کند و منتظر است که ببیند پیشنهادی از لیگ قطر به او ارائه می‌شود یا نه، تا اگر بدون تیم ماند به استقلال بپیوندد.

 

از سویی، ساسان انصاری که یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌ها برای تقویت فاز تهاجمی بود به سپاهان پیوست تا دست منصوریان در پوست گردو بماند. گزینه‌ی دیگر منصوریان، رحیم زهیوی هم به فولاد نزدیک شده است و خبر از قرارداد قریب الوقوعش با این تیم داده است.

 

آنها با بسته پیشنهادی عجیبی از سوی گسترش فولاد تبریز برای جذب داریوش شجاعیان نیز مواجه شده‌اند که احتمال ناکامی آنها از جذب این بازیکن را افزایش می‌دهد.

 

از طرفی، سپاهان سرسختانه به دنبال حفظ سرور جپاروف است و بعید است به راحتی اجازه‌ی خروج به وی دهد. امید جهانبخش، هافبک فصل گذشته‌ی صبا قم، نیز به صنعت نفت پیوست و حسن بیت‌سعید نیز از استقلال دور شده است و با پیشنهاد مناسبی از فولاد خوزستان همراه شده است.

 

آنها برای جذب شایان مصلح نیز باید با پرسپولیس رقابت کنند؛ پرسپولیسی که با حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا و جدال برای فتح این جام از جذابیت بیشتری بین بازیکنان برای قبول پیشنهاد آنها همراه است. 

 

در نهایت استقلال در حال حاضر تنها به بازیکنان وفادارش مثل روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، پژمان منتظری و البته مرتضی تبریزی که به دنبال فضای جدیدی است چشم دوخته است و باید دید مذاکرات با این بازیکنان مثبت پیش خواهد رفت یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------