جدی‌ترین گزینه برای هدایت حریف پرسپولیس در آسیا



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

باشگاه الاهلی عربستان که حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است به دنبال انتخاب سنگریان سابق تیم ملی فوتبال بلژیک به عنوان سرمربی خود است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الشرق الاوسط، الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و باید در این مرحله به مصاف  تیم فوتبال پرسپولیس برود. هدایت این تیم عربستانی را کریستیان گروس بلژیکی بر عهده دارد که از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

 

الاهلی در فصل قبل لیگ عربستان عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند. این تیم با 10 امتیاز اختلاف نسبت به الهلال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این باعث شده تا سران این باشگاه به دنبال تغییر سرمربی خود باشند.

 

روزنامه الشرق الاوسط عربستان نوشت که میشل برودوم بلژیکی جدی‌ترین گزینه برای هدایت الاهلی به شمار می‌آید و به احتمال خیلی زیاد در نهایت او جایگزین گروس می‌شود.

 

برودوم به خوبی با وضعیت فوتبال عربستان آشناست و پیش از این هدایت الشباب را بر عهده داشت.

 

پیش از این از ایتور کارانکا به عنوان جدی ترین گزینه هدایت الاهلی یاد شد اما الشرق الاوسط نوشت که این مربی اسپانیایی چون کارنامه درخشانی ندارد شانسی برای بر عهده گرفتن هدایت الاهلی ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------