آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

بازتاب درخواست علی پروین از حسن روحانی در رسانه‌های عربستانی



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,علی پروین

رسانه‌های عربستانی درخواست کمک مالی علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رئیس جمهور ایران برای بازی با الاهلی عربستان را بازتاب داده اند.

 به گزارش مهر، علی پروین روز شنبه در نشستی با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از این نشست، در جمع خبرنگاران از ضرورت کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت به ۱۶ تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس صحبت کرد.

 

سایت خبری «نادی» عربستان با انعکاس صحبتهای علی پروین، با عنوان «یک ایرانی از دولت برای شکست الاهلی عربستان ۱۸۷ میلیون ریال درخواست کرد»، نوشت: «علی پروین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درخواست فوری از دولت و موسسات تجاری برای کمک مالی به باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده به منظور شکست الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا کرد. پروین در گفتگو با رسانه های ایرانی اعلام کرد که بعد از نشست با طاهری به همه چیز واقف شده است. طاهری به مبلغ زیادی برای حضور قدرتمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. ما هم از دولت و موسسات مالی می خواهیم به پرسپولیس کمک کنند تا تیم قدرتمندی برای رقابت با سایر باشگاه ها بسازیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------