خوشحالم بهترین تصمیم را گرفتم/ انصاری دوست داشت به پرسپولیس بیایم



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

مدافع چپ تازه وارد پرسپولیس حضورش در این باشگاه را به خاطر تصمیمی که مادرش برای او گرفت دانست.

به گزارش مهر و به نقل از سایت باسگاه پرسپولیس، شایان مصلح مدافع تازه وارد پرسپولیس درباره حضورش در این تیم گفت: پروسه پر استرسی برای انتخاب تیمم داشتم. خوشحالم بهترین تصمیم را در پایان این راه گرفتم و می خواهم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

 

او در ادامه راجع به تاثیر محمد انصاری مدافع ملی پوش پرسپولیس برای حضورش در جمع شاگردان برانکو افزود: با ایشان صحبت های زیادی داشتم. او کمک زیادی به من کرد. محمد سئوالات و مسائلی که گنگ بود را برایم روشن کرد اما همیشه می گفت انتخاب با خودت است. محمد می گفت دوست دارم به پرسپولیس بیایی اما مهم این است که خودت چه می خواهی. با او مشورت های زیادی کردم و بالاخره تصمیم گرفتن به این تیم بیایم.

 

مصلح درباره خروجش از سپیدرود تصریح کرد: سپیدرود خانه من است. من با این تیم احیا شدم. این تیم بود که مرا به سطح اول فوتبال معرفی کرد. متاسفانه فوتبال در رده پایه ارزشی ندارد و تیمی که برای بزرگسالان انتخاب می کنیم مهم است. سپیدرود بهترین پل برای پیشرفتم بود. مردم گیلان هم واقعا فوتبالی هستد. وقتی برای بازی در لیگ دسته دوم کشور حدود ۲۰ هزار هوادار می آیند نشان دهنده علاقه آنهاست. سپیدرودی ها با حمایت و تلاش های آنها باعث شدند تا پیشنهادات زیادی به دست شایان مصلح برسد.

 

مدافع تازه وارد پرسپولیسی ها به تمجید از علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود نیز پرداخت و گفت: از تمام مجموعه سپیدرود به خصوص آقای نظرمحمدی که من را از داماش آوردند و به من اعتماد داشتند تشکر ویژه می کنم.

 

شایان مصلح که با شعر و شاعری هم رابطه خوبی دارد از ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام سخن گفت و ادامه داد: من از بچگی شعر و مداحی را دنبال می کردم. هر چه دارم از خدا و وجود معصومین است.

 

او درباره شرایط خانوادگی‌اش نیز صحبت های جالبی انجام داد و تصریح کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. از سه سالگی تنها بزرگ شدم. امروز هم تنها به خاطر مادرم خوشحالم. دیشب هنگام افطار با من تماس گرفت و گفت پرسپولیسی شدنم را اعلام کنم. من هم گفتم چشم! پرسپولیسی شدنم را به مادرم تبریک می گویم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حضورش با پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: حضور در بین ۸ تیم نهایی بسیار کار بزرگی است که بچه های تیم انجام دادند. امیدوارم من هم بتوانم این روند را به خوبی دنبال کنم و نقش کوچکی در موفقیت بزرگ پرسپولیس در آسیا داشته باشم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------