مشکل استقلال، پدیده و نفت پابرجاست/محرومیت پرسپولیس برداشته میشود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال می‌گوید محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکنان خارجی در صورت ارائه مستندات، امروز برداشته می‌شود.

 روزبه وثوق احمدی در گفتگو با  مهر، درباره آخرین وضعیت باشگاه های بدهکار فوتبال ایران و ممنوعیت از خرید بازیکنان خارجی، گفت: روز گذشته جلسه ای را با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتیم. طاهری اعلام کرد که مطالبات سپانویچ، گابریل، دسوزا و تادئو پرداخت شده است و ما این موضوع را صورت جلسه کردیم. قرار شد طاهری امروز مستندات پرداخت این بدهی ها را بیاورد. در اینصورت محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی برداشته می شود.

 

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره سایر پرونده های پرسپولیس در مجامع بین المللی تاکید کرد: پرونده های دیگر در حال رسیدگی است و منجر به رای قطعی نشده است. تا زمانی هم که رای قطعی صادر نشود، مشکلی برای پرسپولیس و دیگر باشگاه های پیش نمی آید.

 

«اگر محرومیت پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال برداشته شود ولی بعد از چند هفته پرونده های این باشگاه در دادگاه عالی ورزش به یکباره منجر به رای قطعی شود آن موقع وضعیت پرسپولیس چه می شود؟» رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: هیات رئیسه مصوب کرده است که حکم منجر به رای قطعی در زمان نقل و انتقالات نباشد. مطمئنا اگر دادگاه عالی ورزش هم رای صادر کند، پرسپولیس وقت دارد که آنرا اجرا کند.

 

وی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال هم تصریح کرد: آقای افتخاری گفتند که بدهی عادل شیحی و ساموئل را پرداخت کرده اند. قرار بود روز ۱۶ خرداد باشگاه استقلال مستنداتش را برای ما بیاورد ولی نه آقای افتخاری و نه نماینده باشگاه، در این جلسه حضور نیافت. مدتی بعد مدیرعامل استقلال تماس گرفت و اعلام کرد که مدارکمان را می آوریم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره وضعیت باشگاه های پدیده و سیاه جامگان گفت: باشگاه پدیده ۴ پرونده دارد ولی مستنداتی نداده است. این باشگاه کماکان مشکل دارد. سیاه جامگان مدارکش را ارائه داد و می تواند بازیکن خارجی جدید جذب کند.

 

وثوق احمدی در خصوص باشگاه نفت تهران هم گفت: قرار بود نماینده این باشگاه مستندات پرداخت بدهی ها را بیاورد که این باشگاه هم تا الان مدارکش را ارائه نداده است. به این ترتیب پدیده، استقلال و نفت تهران تا الان مشکل جذب بازیکن خارجی دارند. باشگاه تراکتورسازی هم که از نقل و انتقالات محروم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------