ایران از صعود باز ماند/ ایتالیا در قعر جدول



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , والیبال

در پایان روز دوم از هفته‌ سوم لیگ جهانی والیبال تیم‌ ‌ملی ایران با شکست مقابل لهستان از صعود باز ماند و شاگردان ولاسکو با پیروزی بر برزیل ، ایتالیا را به قعر جدول فرستادند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، روز دوم از هفته‌ سوم و پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی 2017 والیبال با برگزاری شش دیدار بین دوازده تیم سطح یک جهان پیگیری شد.

 

در پایان بازی‌های روز دوم، تیم‌ ‌ملی ایران پس از شکست مقابل لهستان دومین باخت متوالی خود را در هفته‌ سوم را تجربه کرد و دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد. فرانسه هم شاگردان آنتیگا را مغلوب  کرد و درصد باقی‌ ماند. آرژانتین سه بر یک برزیل را مغلوب کرد و ایتالیا با شکست مقابل بلژیک به قعر جدول رده‌بندی سطح یک سقوط کرد.

 

در مهم‌ترین بازی، لهستان در سالن اطلس آرنا و در مقابل دیدگان 13805 نفر میزبان ایران برد و در پایان در یک بازی یک طرفه موفق شد سه بر صفر شاگردان کولاکوویچ را مغلوب کنند.

 

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران با انجام یک بازی پر اشتباه دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و با سه پیروزی و پنج باخت هشت امتیازی باقی‌ ماند و ضمن نزول به رده دهم جدول از  صعود به مرحله نهایی باز ماند. شاگردان دجورجی هم با چهار بر و چهار باخت 12 امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رده پنجم بسیار به صعود امیدوار شدند.

 

ست‌های بازی لهستان و ایران با نتایج 25 بر 17 بر25 و 18 و 25 بر 22 به پایان رسید.  

 

در نخستین بازی روز دوم فرانسه رو در روی کانادا قرار گرفت و در پایان با اقتدار سه بر صفر حریفش را از پیش‌رو برداشت. خروس‌ها با این پیروزی صدرنشینی خود را یک هفته‌ قبل از اتمام دور مقدماتی تثبیت کردند و با هفت برد و یک باخت و کسب 23 امتیاز در جایگاه نخست ایستادند. کانادا هم با هدایت آنتیگا، چهار برد و چهار شکست را تجربه کرده است و در پایان بازی‌های روز دوم با کسب 9 امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

 

استفان بویر در بازی برابر کانادا به تنهایی 25 امتیاز را که معادل یک ست بازی است کسب کرد و به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

ست‌های این بازی با نتایج 25 – 16 ، 25 ـ 15 و 25 – 21 به پایان رسید.

 

در دیگر بازی سرنوشت ساز روز دوم آمریکا به مصاف روسیه رفت اما پس از پنج ست نبرد دیدنی حریف روس‌ها نشدند و سه بر دو بازی را واگذار کردند.

 

شاگردان جان اسپیرو پس از پیروزی سه بر صفر برابر ایران امیدوار بودند با پیروزی بر روسیه بتوانند جواز صعود در مرحله نهایی را بگیرند، اما با قبول این شکست یازده امتیازی شدند و با سه برد و پنج باخت در آستانه حذف قرار گرفتند.

 

روسیه با هدایت شلیاپنیکوف و با تغییرات عمده در ترکیب اصلی‌اش به تازگی شرایط خوبی را به دست آورده است. روس‌ها با چند پیروزی اخیر جبران هفته‌ اول را کردند و هم اکنون با چهار برد و چهار باخت و کسب یازده امتیاز در رده ششم قرار دارند، اما در بازی پایانی بازی فنی را برابر لهستان میزبان پیش‌رو دارند.

 

ست‌های بازی آمریکا و روسیه با نتایج 29 – 31 ، 25 ـ 17، 19 – 25 ، 29 – 27 و 13 بر 15 به پایان رسید.

 

ایتالیا و بلژیک هم در صدمین بازی به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان بلنجینی در ادامه‌ روزهای سیاه‌شان با شکست برابر شاگردان ویتال هنین تکمیل شد و به قعر جدول رده‌بندی سطح یک سقوط کردند. ایتالیا این بازی را با نتیجه‌ سه بر یک واگذار کرد.

 

بلژیک با چهار برد و چهار باخت و اندوخته چهارده امتیازی‌اش تا حدود زیادی به مرحله نهایی صعود کرده است،  ولی ایتالیا با دو برد و شش باخت شش امتیازی باقی‌ ماندند.

 

ست‌های این بازی با نتایج 22 – 25، 24 – 26، 27 – 25 و 16 بر 25 به پایان رسید.

 

از زیباترین دیدار دیشب (شنبه)‌ بلغارستان موفق شد برابر صربستان قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی سه بر دو به پیروزی  برسد و خود را در رده هفتم جدول رده‌بندی برساند. بلغارها در بازی آخر خود به مصاف آرژانتین خواهند رفت و امیدوارند با پیروزی و کسب سه امتیاز بتوانند به مرحله نهایی صعود کنند.

 

در حال‌ حاضر بلغارستان با کسب یازده امتیاز و چهار باخت و چهار پیروزی در مکان هفتم قرار دارد و صربستان هم با شش برد و دو باخت 18 امتیازی باقی‌ مانده و شانس صدرنشینی را از دست داد.

 

ست‌های بازی با نتایج 25 – 18، 20 – 25، 25 – 23 ، 24 – 26 و 15 بر 12 به پایان رسید.

 

در آخرین بازی هم آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو در یک بازی حساس برزیل را غافلگیر کرد و با پیروزی سه بر یک ، سه امتیاز شیرین را از آن خود کرد.

 

آرژانتین در پایان روز دوم با دو پیروزی و شش باخت و کسب هشت امتیاز بالاخره  خودش را از انتهای جدول بالا کشید. برزیل هم که پیش از این به دلیل میزبانی دور بعد در مرحله نهایی خود را حاضر می بیند با پنج بر دو، سه باخت و کسب 16 متهم و در مکان سوم ایستاده است.

 

ست‌های این بازی با نتایج 19 – 25، 25  -21، 25 – 22 و 25 بر 19 به پایان رسید.

 

نتایج کامل روز دوم از هفته‌ سوم لیگ جهانی 2017:

 

فرانسه 3 – کانادا صفر

آمریکا 2 – روسیه 3

ایتالیا یک – بلژیک 3

لهستان 3 – ایران صفر

بلغارستان 3 – صربستان 2

آرژانتین 3 – برزیل یک

 

بازی‌های روز سوم از هفته‌ سوم لیگ جهانی به شرح زیر است:

 

ایتالیا – کانادا

فرانسه – بلژیک

ایران - ‌روسیه (امشب ساعت 19:55)

آمریکا – لهستان

برزیل – صربستان

بلغارستان – آرژانتین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------