آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پورعلی‌گنجی: کارلوس شوخی ندارد؛ کره و سوریه را هم باید ببریم



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی‌گنجی از احتمال رفتنش به اروپا می‌گوید.

 مدافع تیم ملی و پیشنهاد از کشور اروپایی آلمان.البته این پیشنهاد جدا از پیشنهادهایی است که از سایر کشورهای اروپایی دارد اما به قول خودش: «آلمان خیلی جدی تر است.» روز گذشته برای دقایقی با مدافع تیم ملی گپ زدیم. او از صعود ایران به جام جهانی گفت و از اینکه شاید السد قطر را به مقصد اروپا ترک کند.

 

او ابتدا درباره بازی با ازبکستان و صعود ایران به جام جهانی حرف زد و گفت: «واقعا این صعود به همه چسبید. همیشه این طور بوده که با شرایط سخت صعود کنیم اما این بار آنقدر راحت بالا رفتیم که کسی باورش نمی شود. البته نه اینکه راحت صعود کرده باشیم، واقعا بچه ها سختی های زیادی کشیدند اما خوبی اش این است که مردم خوشحال شدند. حالا شاید هیجان سال های قبل را نداشته باشند اما شک نداشته باشید که از این صعود خوشحالند.»

 

در شرایطی که خیلی ها می گویند ایران در دو بازی دیگر خیلی جدی به میان نمی رود مرتضی حرف دیگری می زند. او می گوید: «خدا را شکر می‌کنم که هر سه امتیاز بازی مقابل ازبکستان را کسب کردیم و بدون گل خورده صعود خود را به جام جهانی و به عنوان سرگروه قطعی کردیم، کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مورد این موفقیت نقش داشتند و هر کسی به نوبه خود در این پیروزی و صعود سهیم است. کی‌روش در هر بازی انگیزه خاصی را به بازیکنان تیم تزریق می‌کند. او همه بازی ها را جدی می گیرد حتی اگر حالا صعود ما به جام جهانی قطعی شده باشد. اجازه بدهید یک ویژگی از کی روش برای شما بگویم. شاید خودتان هم بدانید.

 

او چند روز پیش گفت تنها تیمی که می تواند ایران را شکست بدهد تیم ذخیره های ماست. او این را در تیم ملی فوتبال ایران جا انداخته که هر یک از بازیکنان چه برای تیم ملی به میدان بروند و چه روی نیمکت تیم بنشینند دلشان با تیم باشد و برای موفقیت تیم تلاش کنند. هر کسی در زمین به میدان برود برای کسب پیروزی می‌جنگد و هرکسی هم که روی نیمکت باشد آماده است تا در زمان لازم برای تیم ملی به میدان برود و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.در بازی با کره و سوریه هم هدف ما فقط پیروزی است. هم ما و هم کی روش این را می خواهیم.»

 

پورعلی گنجی درباره حرف کی روش که گفته 20 میلیارد تومان برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی لازم است اظهار نظر می کند و می گوید: «فکر می کنم منطقی باشد. اردوهای تدارکاتی، بازی های دوستانه و ... همه هزینه دارند. این بار شرایط فرق می کند ما نمی خواهیم در جام جهانی فقط حضور داشته باشیم.»

 

اما حرف های پایانی مدافع تیم ملی.آنجا که او درباره خودش و قرارداد با السد می گوید: «آنها که پیشنهاد داده اند اما منتظر یک اتفاق خوب هستم. در بازی با ازبکستان نماینده یکی دو باشگاه اروپایی حضور داشتند تا بازی من را ببینند. جدی ترین پیشنهادی که دارم از آلمان است. امسال، سال مهمی برای ماست. در آستانه جام جهانی قرار داریم و این اهمیت زیادی دارد. باید ببینم چه می شود. دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم تا بعدا پشیمان نشوم. اگر بتوانم در جام جهانی خودم را نشان بدهم شاید بتوانم انتخاب های بهتری داشته باشم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------