بورسیه دکتری مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت شرط سنی



اخبار دانشگاه,بورسیه دکتری مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت شرط سنی

بورسیه دکتری مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت شرط سنی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: مربیان این دانشگاه بدون در نظر گرفتن شرط سنی،‌ مسئولیت اجرایی و تدریس در واحد محل خدمت، در صورت اخذ پذیرش در دوره دکتری بورسیه این دانشگاه می­شوند.

حسین بلندی در نشست هیئت­های اجرایی جذب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گفت: تربیت نیروی انسانی یکی از مهم­ترین اولویت­هاست و امروز مدیریت منابع انسانی یک معیار مهم است.

وی تصریح کرد: شرایط امروز و جهت­گیری­ها به سمتی است که باید از اقتصاد مقاومتی صحبت کنیم و اقتصاد مبتنی بر هر چیزی به جز نفت، مورد توجه است.

بلندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که اساتید، فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان، افسران این جنگ هستند، گفت:‌ جذب اساتید کارآمد، خلاق، متعهد، متخصص و خدامحور از اولویت­هاست.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی تنها با آموزش امکان­پذیر است، افزود: هر چه پیش می­­رویم دانشگاه­ها از نظریه­پردازی به سمت تولید علم و فناوری حرکت می­کنند و مهم­ترین رکن این تلاش و فرآیند، اعضای هیئت علمی هستند.

وی تأکید کرد:‌ افرادی جذب دانشگاه آزاد اسلامی می­شوند که  پاسخگویی به تمام نیازها و الزامات کشور را به دوش بکشند.

بلندی با تأکید بر اینکه اعضای هیئت علمی نباید از آموزش، پرورش و تعلیم غافل شوند، افزود: یک عضو هیئت علمی باید انسانی متعهد، متدین، پیرو ولایت فقیه، خودباور و پایبند به اصول و برنامه­های تدوین شده کشور باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد ادامه داد: فردی را باید به عنوان استاد جذب کنیم که علاوه بر  آگاهی و  درک، به نظام دلبستگی داشته باشد.

وی با تأکید بر دانش­افزایی گفت: باید افرادی را جذب کنیم که از تخصص بالا و توانایی­های ویژه برخوردار باشند.

بلندی درباره ارتقاء اعضای هیئت علمی خاطر نشان کرد: هرگونه گزارش تبدیل وضعیت باید تا اول شهریور 92 ارائه شود و تمامی تبدیل وضعیت­ها در وضعیت اجرایی جذب باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی مربیان حائز شرایط برای ارتقاء به مرتبه بالاتر، موظفند تائیدیه صلاحیت علمی و عمومی را از هیئت­های جذب بگیرند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آینده علمی دانشگاه، جذب و ارتقای اساتید در هیئت­های  اجرایی جذب در 31 استان کشور انجام می­شود، گفت:‌ یکی از اقدامات مهم و عملیاتی در بحث هیئت علمی، تعیین تکلیف و برنامه­ریزی اعضای هیئت علمی با مرتبه مربی بوده است به طوریکه تمام کسانی که مربی دانشگاه آزاد اسلامی هستند بدون در نظر گرفتن شرط سنی،‌ مسئولیت اجرایی و تدریس در واحد محل خدمت، در صورت اخذ پذیرش در دوره دکتری بورسیه این دانشگاه می­شوند.

بلندی با اشاره به اینکه حق التدریسی­ها باید دارای تائیدیه صلاحیت علمی و عمومی باشند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 27 هزار و 552 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، هزار و 902 عضو هیئت علمی نیمه وقت و بیش از 50 هزار مدرس حق التدریس است.

وی با اشاره به اینکه تائید صلاحیت­های علمی و عمومی اعضای هیئت علمی گروه معارف به عهده معاونت دفتر نهاد مقام معظم رهبری است، گفت: تمامی جذب­ها در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس طرح جامع آموزشی و جذب استانی صورت می­گیرد و شورای گسترش در اختیار هیئت امنای استانی است./خبرگزاری فارس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------