نکاتی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به آن توجه کنند



آزمون کارشناسی ارشد,نکاتی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به آن توجه کنند

نکاتی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به آن توجه کنند

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام نکات مورد توجه داوطلبان قبل از حضور در آزمون کارشناسی ارشد، گفت: داوطلبان باید روز قبل از آزمون حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا در روز موعد آرامش خاطر خود را از دست ندهند.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید قبل از آزمون، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا بتوانند در روز آزمون و در زمان تعیین شده در محل‌های موردنظر حضور یابند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های رشته‌های مختلف کارشناسی ارشد در روزهای نهم، دهم و یازدهم خردادماه، افزود: آزمون‌های نوبت صبح، ساعت 8:00 و آزمون‌های نوبت عصر ساعت 16 برگزار می‌شود، که لازم است داوطلبان یکساعت قبل از برگزاری  با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و اصل شناسنامه یا کارت ملی در حوزه‌های امتحانی خود حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد: اگر داوطلبی برای دریافت کارت ورود به جلسه، کد رهگیری یا شماره پرونده ثبت‌نام خود را فراموش کرده و یا در مورد آن دچار شک است می‌تواند با مراجعه به سایت‌های www.azmoon.org یا www.pubr-azmoon.com در بخش پرسش و پاسخ و یا ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net از کارشناسان مرکز در این مورد سوال کند تا آنها در اسرع وقت به داوطلبان پاسخ دهند.

اقبالی ادامه داد: داوطلبان درنظر داشته باشند قبل از هر سؤالی مشخصات فردی خود را اعلام کرده و سپس سؤال خود را مطرح کنند. 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: از آنجائیکه هر پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر پاسخ غلط یک نمره منفی دارد، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود اگر پاسخ سؤالی را نمی‌دانند به آن جـواب ندهند زیرا به سـؤال بدون جواب نمره مثبت یا مـنفی تعلق نمی‌گیرد.

اقبالی ضمن دعوت داوطلبان به آرامش توصیه کرد: داوطلبان قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنند و با توکل به خدا و اتکا به دانش خود در جلسه شرکت کنند تا در این مرحله از زندگی نیز موفق و سربلند شوند./باشگاه خبر نگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------