آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی برای دو هزار و 300 متقاضی/نقص پرونده 24 درصد متقاضیان



توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی,اخبار دانشگاه

آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی برای دو هزار و 300 متقاضی/نقص پرونده 24 درصد متقاضیان

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اشاره به آغاز توزیع حواله ارزی برای بیش از دو هزار و 300 دانشجویی که با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور هستند،‌از نقص پرونده 24 درصد متقاضیان این دوره خبر داد.

حسن مسلمی نائینی معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت: توزیع حواله ارزی برای دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور که برای نوبت 10 خردادماه 92 ثبت‌نام کرده بودند برای بیش از دو هزار و 300 متقاضی آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله، در مجموع تعداد سه هزار و140 تقاضا برای دریافت حواله ارزی از سوی دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور در سامانه اینترنتی 'نشا' به ثبت رسیده بود.

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان به موافقت با 76 درصد تقاضای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی این نوبت اشاره کرد و گفت: پس از بررسی پرونده متقاضیان دریافت ارز دانشجویی با دو هزار و 376 مورد از آنها موافقت و حواله‌های مربوطه صادر و در بین متقاضیان توزیع شد.

به گفته وی، 24 درصد تقاضاهای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در این نوبت که تعداد آنها به 764 مورد می‌رسید نیز به دلیل نقص پرونده مورد موافقت قرار نگرفتند که درصورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در پرونده، برای دریافت معرفی نامه، در نوبت توزیع‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

مسلمی در خاتمه خاطرنشان کرد: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی از 10 خرداد ماه 92 در موسسات مشخص شده در 11 شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه و مشهد و هفت موسسه در سطح تهران آغاز شده و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت./خبرگزاری فارس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------