مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد آغاز شد



مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد آغاز شد

مصاحبه 4رشته دکتری تخصصی شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، معماری و شهرسازی از امروز دوشـنبه ۱۳ خردادماه آغاز شـد.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: زمان مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، معماری و شهرسازی، از امروز دوشـنبه 13 خردادماه آغاز شـد.

وی افزود: داوطـلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از وضعیت مصاحبه خود مطلع شوند.

اقبالی به دعوت شدگان توصیه کرد که برای متقاضیان با آزمون همه سوابق علمی و تحقیقاتی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف مورد نیاز است که هر داوطلب باید آن را به همراه داشته باشد همچنین ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد جزو مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه است.

اقبالی در رابطه با مدارک موردنیاز متقاضیان بدون آزمون، گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید سوابق علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه‌های مرتبط با رشته خود به همراه داشته باشند همچنین اصل مدرک کارشناسی ارشد، ریز نمرات، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، گواهینامه رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه) نیز از مدارک مورد نیاز است و متقاضیان بدون آزمون باید علاوه بر مدارک ذکر شده تصویر اول صفحه شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را نیز به همراه داشته باشند. اقـبـالـی گفت: مـتقاضیان اگـر بـا سـؤال یـا ابـهامـی مـواجـه شـدنـد، مـی‌تـوانند از طـریـق سـایـت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./خبرگزاری فارس

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------