حسین توکلی: جزئیات شخصی‌سازی دفترچه‌های آزمون سراسری سال 92



حسین توکلی,جزئیات شخصی سازی دفترچه های آزمون سراسری سال92

حسین توکلی: جزئیات شخصی‌سازی دفترچه‌های آزمون سراسری سال 92

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه آزمون سراسری در هر پنج گروه آزمایشی شخصی‌سازی شده و به صورت چهار گروه متنوع در بین داوطلبان توزیع می‌شود.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تمام سوالات آزمون عمومی (دفترچه شماره 1) و آزمون‌های اختصاصی (دفترچه شماره 2) در هر پنج گروه آزمایشی شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام داوطلبان، روی جلد دفترچه‌ها قید می‌شود.

وی افزود: این دفترچه‌ها دارای تنوع نیز بوده و در انواع A، B، C و D تقسیم می‌شود.

توکلی در ادامه تصریح کرد: پاسخنامه و دفترچه عمومی ( دفترچه شماره 1) داوطلبان در همه گروه‌های آزمایشی در یک بسته نایلونی و دفترچه‌های آزمون اختصاصی (دفترچه شماره 2) نیز، هر یک در بسته‌های نایلونی جداگانه در روز آزمون‌ها در بین داوطلبان توزیع خواهد شد.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب ضرورت دارد بعد از دریافت پاسخنامه و دفترچه‌های عمومی و اختصاصی، نسبت به کنترل شماره داوطلبی روی دفترچه، شماره مندرج روی کارت، شماره صندلی و نام‌ و‌ نام‌خانوادگی، و اطمینان از یکسان بودن آنها و کنترل نوع دفترچه آزمون (یکی از انواع A، B، C و D) بر اساس برنامه زمانی مربوطه، نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کنند./خبرگزاری فارس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------