افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه‌های غیردولتی



اخبار دانشگاه,افزایش شهریه دانشگاههای غیر دولتی

افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه‌های غیردولتی

مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: دستورالعمل جزئیات افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشور، شنبه ابلاغ می‌شود.

سیدابوالفضل حسنی مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: با توجه به بررسی و تجدید‌نظر در شهریه دانشگاه‌ها در هر دو سال یک بار، در سال جاری بازنگری در نرخ شهریه‌ دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تغییرات در نرخ شهریه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های نوبت‌دوم و غیر انتفاعی زودتر بررسی شد و در ماه گذشته به دانشگاه‌ها ابلاغ شد که شهریه‌ها در این مقاطع حدود 20 تا 25 درصد افزایش پیدا کند.

حسنی در ادامه تصریح کرد: طبق افزایش شهریه‌ای که در مقطع کارشناسی ارشد داشتیم، همین حدود را برای مقطع کارشناسی هم در نظر گرفته‌ایم که جزئیات این دستورالعمل در روز شنبه به صورت رسمی به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این افزایش شهریه‌ها در شرایط بد اقتصادی که حاصل تحریم‌های دشمنان است، بخشی از هزینه‌های دانشگاه‌ها جبران شود./خبرگزاری فارس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------