فرهاد رهبر: تحت تاثیر هیچ فرد و نهادی تصمیم‌گیری نمی‌کنیم



اخبار,اخبار دانشگاه,فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما تحت تاثیر هیچ فرد و نهادی تصمیم‌گیری نمی‌کنیم و افراد را بر اساس قواعد کارشناسی و شایسته سالاری جذب می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، فرهاد رهبر عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی شجره‌ای طیبه و تنومند است که خدمات بسیاری را به نظام اسلامی ارائه کرده است.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان دارای 130 هزار نفر فارغ التحصیل است عنوان داشت: امروز در هر اداره، شرکت و مجموعه‌ای حضور پیدا کنید این فارغالتحصیلان را می‌بینید.

 

رهبر با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه نخست تولید علم در کشور است تصریح کرد: کشور ایران دارای رتبه 16 تولید علم در جهان است و دانشگاه آزاد اسلامی با اقدامات خود نقش موثری در کسب این رتبه ایفا کرده است.

 

وی دانشگاه‌های نسل سوم را دانشگاه‌هایی برای کار‌آفرینی و رفع مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: این دانشگاه‌ها باید شرایط جامعه را رصد کنند و مشکلات عمده مردم را با راهکارهای مناسب رفع کنند.

 

رهبر با تاکید بر اینکه استان گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی در راستای توسعه است افزود: نوع حرکت دانشگاه آزاد اسلامی باید سبب ایجاد ارتباط میان علم و صنعت شود و نسخه‌های مناسبی برای رفع مشکلات مردم تجویز کند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرانی و بیکاری را از مهم‌ترین مشکلات جامعه دانست و گفت: دانشگاه‌ها موظف به حل مشکلات مردم و دولت هستند و ما برنامه‌های بلندمدت موثری را برای رفع این مشکلات در نظر گرفته‌ایم.

 

رهبر با تاکید بر لزوم حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد در سراسر کشور ابراز داشت: ما تحت تاثیر هیچ فرد و نهادی تصمیم‌گیری نمی‌کنیم و افراد را بر اساس قواعد کارشناسی و شایسته سالاری جذب می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------