پزشکیان: کاش می‌شد به شیوه‌ی تدریس و مدیریتی 650 سال پیش برگردیم/ 99 درصد مدیران ما نگاه فرایندی 650 سال پیش را هم ندارند



اخبار,اخبار دانشگاه,مسعود پزشکیان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است نباید نگاه‌ها در «تبریز ۲۰۱۸» به سمت بالا باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در آیین پیش رویداد «تبریز ۲۰۱۸» با بیان این مطلب اظهار کرد: تبریز ۲۰۱۸ به صورت تئوریک و بر روی کاغذ شروع شده است اما در عمل چیز زیادی به چشم نمی‌خورد. برای این که این شهر پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی باشد، باید تغییر کرده و تحولات را از خودمان آغاز کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به دوران ریاستش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: زمانی که این مسئولیت را بر عهده داشتم، برای تامین منابع مالی و اعتبارات، بسیار به وزارت مراجعه می‌کردم، ولی هر چه بیشتر تلاش می‌کردم، کم‌تر نتیجه می‌گرفتم. در واقع پولی در آن بالا نبود که به ما اختصاص دهند. یاد گرفتم به خودمان نگاه کرده و برای شروع به کار و شکوفا شدن، از وضعیت موجود بهره ببرم.

 

پزشکیان با اشاره به پیشینه‌ی علمی درخشان تبریز و وجود شهرک‌های دانشگاهی در این شهر در روزگاران گذشته، تصریح کرد: ۶۵۰ سال پیش در دانشگاه ربع رشیدی تبریز به هفت زبان زنده‌ی دنیا تدریس می‌شد و علم از اینجا به سایر نقاط دنیا گسترش می‌یافت. کاش می‌شد به شیوه‌ی تدریس و مدیریتی ۶۵۰ سال پیش برگردیم.

 

وی ادامه داد: ۹۹ درصد مدیران ما نگاه فرایندی ۶۵۰ سال پیش را هم ندارند. زمان آن رسیده است که تحول و بازگشت به خود را آغاز کنیم. ما می‌توانیم بهترین باشیم و پایتختی بسازیم که در منطقه بهترین باشد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------