نحوه تصحیح پاسخنامه‌ کنکوری‌ها/ بررسی مجدد پاسخنامه‌ها



نحوه تصحیح پاسخنامه‌ کنکوری‌ها,بررسی پاسخنامه‌ها,مشاور عالی سازمان سنجش

نحوه تصحیح پاسخنامه‌ کنکوری‌ها/ بررسی مجدد پاسخنامه‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال 92، با نظم و آرامش، کیفیت مطلوب و امنیت کامل، نحوه تصحیح پاسخنامه‌های داوطلبان را تشریح کرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون، کلیه پاسخنامه‌ها به صورت لاک و مهر شده و با حفاظت کامل به سازمان سنجش منتقل شد، گفت: پس از انتقال، کار قرائت پاسخنامه‌ها به صورت قرنطینه و توسط دستگاه‌های علامت‌خوان آغاز شد.

 

وی درباره نحوه تصحیح پاسخنامه‌های داوطلبان توسط دستگاه علامت‌خوان، اظهارکرد: در قرنطینه قرائت با رعایت کلیه مقررات و ضوابط هر پاسخنامه توسط دو دستگاه علامت‌خوان به طور مجزا قرائت می‌شود و نتایج حاصله از قرائت هر دو دستگاه مطابقت داده شده تا از صحت قرائت اطمینان حاصل شود.

 

مشاورعالی سازمان سنجش، افزود: پس از آن به طور تصادفی نیز نتیجه قرائت برخی پاسخنامه‌ها به طور موردی بررسی شده تا کاملا از صحت قرائت انجام گرفته اطمینان 100 درصدی حاصل شود.

 

توکلی در پایان، خاطرنشان کرد: پس از اجرای این مرحله، سایر مراحل اجرایی کار شامل تصحیح اوراق، محاسبه نمرات خام و نمرات تراز و دیگر محاسبات لازم و در نهایت محاسبه نمره کل در هر یک از زیر گروه‌های آزمایشی انجام شده و نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در روز شنبه (12 مرداد ماه) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------