آغاز توزیع 3000 معرفی‌نامه ارز دانشجویی



آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی,معرفی‌نامه ارز دانشجویی,سامانه اینترنتی نشا

آغاز توزیع 3000 معرفی‌نامه ارز دانشجویی

معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان از توزیع 3000 معرفی نامه ارز دانشجویی برای دانشجویان اعزام با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکترحسن مسلمی نایینی با اعلام این خبر، افزود: تاکنون در مجموع سه هزار و ۹۵۲ تقاضای صدور حواله ارزی از سوی دانشجویان اعزام با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج ازکشور در سامانه اینترنتی «نشا» به ثبت رسیده و با ۷۵ درصد از تقاضاهای ثبت شده در این مرحله موافقت و حواله‌های لازم صادر شده است.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد تقاضاهای دریافت ارز تحصیلی در این نوبت که تعداد آنها به ۹۵۰ نفر می‌رسد نیز به دلیل نقص در پرونده، مورد موافقت قرار نگرفته‌اند که متقاضیان می‌توانند با تکمیل اطلاعات و مدارک درخواستی در سامانه، برای دریافت معرفی‌نامه ارز تحصیلی در نوبت‌های بعدی اقدام کنند.

 

معاون بورس سازمان امور دانشجویان افزود: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی به مدت پنج روز کاری در موسسات مشخص شده در ۱۱ شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه و مشهد و ۶ موسسه در سطح تهران انجام می‌شود.

 

شایان ذکر است، دانشجویان ایرانی که با هزینه شخصی برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی سفر می کنند، برای دریافت معرفی‌نامه ارز تحصیلی باید ابتدا در سامانه نشا ثبت‌نام کنند./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------