سیاست جدید سازمان سنجش برای انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 92



دفترچه الکترونیکی انتخاب رشته کنکور 92,دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور92,سایت سازمان سنجش
سیاست جدید سازمان سنجش برای انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 92

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود، گفت: دفترچه آزمون مذکور چاپ و تکثیر نخواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، نحوه انتخاب رشته و کد رشته محل‌های تحصیلی گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه است، اظهارکرد: این دفترچه از روز سه‌شنبه ( 15 مرداد ماه) بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، این دفترچه درواقع سند اصلی انتخاب رشته و گزینش دانشجو است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به طور جداگانه برای هر یک از گروه‌های آزمایشی تهیه شده و از تاریخ مذکور منحصرا بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی با اشاره به استفاده از امکانات الکترونیکی کشور و تحقق اهداف دولت الکترونیک، اظهارکرد: دفترچه انتخاب رشته همانند سایر دفترچه‌های راهنمای آزمون‌های دیگر به منظور حذف کاغذ، استفاده از امکانات الکترونیکی کشور و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک دفترچه‌ها چاپ و تکثیر نخواهد شد و داوطلبان برای دریافت دفترچه، تنها باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------