دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند



شرایط استخدام دردانشگاه فرهنگیان,دانشگاه فرهنگیان,استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

رییس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس:

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند

رییس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: امسال 1100 دانشجوی جدید در رشته‌های مختلف جذب خواهیم کرد که بیش از 600 نفر آنان را پسران و بیش از 400 نفر را دختران تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، علی افسری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش برای تامین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز تشکیل شده است، گفت: تمام دانش‌آموزانی که در کنکور سراسر شرکت کرده و دارای گواهینامه پایان دوره پیش‌دانشگاهی هستند و هیچ رابطه استخدامی با سایر دوایر ندارند، می‌توانند در این دانشگاه پذیرفته شوند.

وی با بیان اینکه نمره علمی مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه 6500 و معدل کل دیپلم پایان دوره متوسط 15 است، خاطرنشان کرد: دارندگان مدرک کاردانی پیوسته از آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای پذیرفته شدن در این دانشگاه باید دیپلم دوره متوسطه را با معدل 15 گذرانده باشند.

افسری در مورد ویژگی بومی‌بودن متقاضیان نیز، گفت: اگر محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی و دو سال آخر دبیرستان داوطلبان نظام جدید در یک بخش، شهر یا استان باشد، داوطلب بومی آن بخش شهر و استان تلقی می‌شود و اگر محل اخذ مدرک تحصیلی و سه سال آخر تحصیلی فرد داوطلب در بخش، شهر یا استان‌های مختلفی باشد، محل تولد ملاک است.

وی دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر را مجاز به پذیرش در این دانشگاه ندانست و گفت: دارندگان مدرک کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای، مجاز به انتخاب این دانشگاه هستند.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند
رییس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس درخصوص مزایایی منحصر به فرد و ویژه ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در طول مدت تحصیل از سیستم آموزشی رایگان برخوردار بوده و از امکانات رفاهی از قبیل تغذیه هفتگی و اسکان خوابگاهی رایگان استفاده می‌کنند.

وی گفت: این دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه و شروع تحصیلات به استخدام دولت در آمده و از حقوق و مزایای قانونی و پوشش بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

وی آشنایی با سواد قرآنی (روخوانی روانخوانی و مفاهیم ) را در نتیجه مصاحبه علمی و تخصصی داوطلبان موثر و از ملاک‌های مهم دانست و گفت: نخبگان علمی و مهارتی، مخترعان، مبتکران و برگزیدگان المپیادهای علمی در صورت کسب حد نصاب نمره علمی لازم در مصاحبه از امتیازات لازم برخوردار خواهند شد.

افسری گفت: فارغ‌التحصیلان کارشناسی در این دانشگاه پس از آنکه دو سال تعهد خدمت در آموزش و پرورش را طی کردند، می‌توانند در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی شرکت کنند.
وی در پایان گفت: تغییر رشته، اولویت‌ها یا دوره تحصیلی انتخاب شده در بدو ورود، تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------