جزییات اعلام نیاز دانشگاه‌ها و ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی



آغاز ثبت‌ نام هیات علمی,مهلت ثبت‌نام داوطلبان جذب اعضای هیات علمی,استخدام پیمانی دکتری

جزییات اعلام نیاز دانشگاه‌ها و ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی، گفت: 14 هزار و 488 نیاز برای جذب هیات علمی توسط دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهریور ماه سال 92 بر روی سامانه ثبت شده است.

محمدرضا مردانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه به طور رسمی از 20 مرداد بسته شده است، اظهارکرد: البته برخی از دانشگاه‌ها که هنوز اعلام نیاز نکرده‌اند، می‌توانند با هماهنگی مرکز نسبت به ثبت نیازهای خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از مجموع کل اعلام نیازها، 10 هزار و 250 نیاز مربوط به دانشگاه‌های دولتی است، اظهارکرد: همچنین 3006 نیاز برای دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، 891 نیاز برای دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی و 341 نیاز برای 31 مرکز استانی پیام‌نور ثبت شده است.

به گفته رییس مرکز جذب وزارت علوم از مجموع نیازهای ثبت شده 8220 نیاز برای استخدام پیمانی دکتری، 2728 نیاز برای اعطای بورس تحصیلی، 2300 نیاز برای جذب طرح سربازی و 1226 نیاز برای جذب مربی ارشد است.
وی مهلت ثبت‌نام داوطلبان جذب اعضای هیات علمی در فراخوان شهریور ماه 92 را تا 15 شهریور ماه 1392 اعلام کرد.

مردانی درباره نحوه ثبت‌نام افراد در این فراخوان، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در سایت ایجاد شده است، در حال حاضر امکان انتخاب اولویت‌ها توسط افراد وجود ندارد، بنابراین داوطلبان باید الان فقط اطلاعات خود را ثبت کنند و برای انتخاب اولویت‌های خود، از اول شهریور ماه به سایت مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید پس از دریافت مجوزهای لازم از هیات امنای مربوطه و حوزه معاونت آموزشی وزارت علوم، نیازمندی‌های خود را بر اساس برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای فراخوان شهریور 1392 از زمان‌های مذکور بر روی سامانه مرکز جذب بارگذاری کنند./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------