اعلام پایان مهلت انتخاب رشته دوره باآزمون دانشگاه آزاد



اعلام پایان مهلت انتخاب رشته دوره باآزمون دانشگاه آزاد,مهلت انتخاب رشته دوره باآزمون دانشگاه آزاد

اعلام پایان مهلت انتخاب رشته دوره باآزمون دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اتمام مهلت انتخاب رشته دوره باآزمون این دانشگاه تا روز پنجشنبه پایان مردادماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان باید برای انتخاب رشته‌های با آزمون تا پایان مردادماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از موعد مقرر نسبت به انتخاب رشته محل‌های با آزمون اقدام کنند، تصریح کرد: هر داوطلب می‌تواند 20 رشته محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

اقبالی با تاکید بر اینکه امکان ویرایش و تغییر در اطلاعات درج شده در سایت امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: جدول رشته‌ محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته‌های گروه پزشکی و برخی از رشته‌های غیرپزشکی بر روی سایت www.pubr-azmoon.com قرار دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به دانلود و کسب اطلاعات لازم اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه داوطلبان باید در گروه آزمایشی که در آزمون شرکت کرده‌اند، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، تصریح کرد: داوطلبان ملزمند کد هفت رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را که در انتهای کارنامه آنها ثبت شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، در فرم ثبت‌نام اینترنتی خود درج کنند.

اقبالی به داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند، توصیه کرد که برای ثبت‌نام در رشته محل‌های بدون آزمون نیز اقدام کنند، چراکه شانس ادامه تحصیل را در گزینه‌های متنوع تری به آنها خواهد داد./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------