نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی اعلام شد



اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی,نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی

نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج بیست‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی خبر داد.

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج بیست‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر حسن زاده با اشاره به اعلام نتایج بیست‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، اظهارکرد: کلیه پذیرفته‌شدگان در این آزمون از دوم تا 12 شهریور ماه باید با مراجعه به دانشگاه محل پذیرش نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک کلی (در اطلاعیه شماره 3 اعلام گردیده) و مدارک استفاده از سهمیه‌ مربوطه (مدرک مربوط به پذیرش بومی و مدارک مربوط به سهمیه رزمندگان و مدارک مربوط به سهمیه‌ی نیروهای مسلح) را بر اساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل‌های مرتبط، به دانشگاه‌ محل پذیرش ارائه کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه تعهدات دیگر داوطلبان از قبیل تعهدات استانی و نیز تعهدات مناطق دو و سه به قوت خود باقی است، تصریح کرد: نوع سهمیه پذیرش به دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آموزش اعلام می‌شود.

حسن زاده افزود: شروع آموزش کلیه‌ پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندان‌پزشکی بر اساس تقویم دانشگاهی خواهد بود.
وی با بیان اینکه کلیه دانشجویانی که با استفاده از مقررات استعداد درخشان و قانون تسهیل ازدواج جوانان مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون شده‌اند، باید تا 15 شهریورماه 92 فارغ‌التحصیل شوند، گفت: ثبت‌نام این گروه به صورت مشروط بوده و این گروه موظف به ارائه گواهی فراغت از تحصیل در زمان مقرر (15 شهریور 92) به دانشگاه محل تحصیل هستند.

وی افزود: در صورت عدم ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی تا زمان مذکور (15 شهریور 92) به دانشگاه محل تحصیل، قبولی این گروه کان لم یکن تلقی می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه عدم ثبت‌نام در موعد مقرر به منزله‌ انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می‌شود، اظهارکرد: دانشگاه‌ها موظف به اعلام اسامی افرادی که در تاریخ مقرر ثبت‌نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، حداکثر تا 20 شهریور 92 به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی جهت معرفی جایگزین هستند.

وی تصریح کرد: در صورتی که پذیرفته شده،‌ در زمان تعیین شده ثبت‌نام نکند یا پس از ثبت نام، نسبت به شروع دوره اقدام نکند، منصرف محسوب شده و به مدت یک سال از شرکت در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی محروم خواهد شد و در صورت انصراف، پس از نیمه مهرماه سال شروع به تحصیل و یا در هر زمانی در بین تحصیل، علاوه بر پرداخت غرامت که میزان آن توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تعیین می‌شود و به مدت دو سال از شرکت در آزمون دستیاری دندان‌پزشکی محروم خواهد شد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در صورت عدم ثبت‌نام و خالی ماندن ظرفیت، فقط با نظر کمیسیون موارد خاص دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی و تخصصی حداکثر تا 30 شهریور 92 ظرفیت تکمیل خواهد شد./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------