ارائه چادر و لباس اسلامی در دانشگاه آزاد



 

 

 

دانشگاه

 

 

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی برای عرضه پوشش‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد از سوی موسسات تولیدی این محصولات خبر داد و گفت: این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب در دانشگاه آزاد نیست.

علیرضا صالحی در گفتگو با مهر درباره سیاست‌های عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم از راه‌های پژوهشی، آموزشی و تبلیغی در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

صالحی در پاسخ به اینکه آیا اخباری که در زمینه عرضه مانتوفرم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است به معنای حرکت دانشگاه آزاد به سمت یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در این دانشگاه است، گفت: هیچ برنامه‌ای در بحث یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در دانشگاه آزاد نداریم.

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد در توضیح بیشتر گفت: برخی موسسات تولیدی اقدام به عرضه چادرها یا لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی می‌کنند که اگر با آنها به توافق برسیم می‌توانیم فرصتی برایشان قائل شویم تا محصولاتشان را در دانشگاه آزاد عرضه کنند اما این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های عفاف و حجاب باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها جمع‌بندی شود و در نهایت اگر شورا به یک جمع‌بندی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مجموعه همراهی می‌کند..../تحلیل:عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------