داشجویان:احمدی نژاد به دانشگاه شریف بیاید



 

 

دانشگاه شریف

 

 

4 تشکل دانشجويي در نامه‌ سرگشاده‌اي به رييس جمهور که از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف منتشر شد،خواستار حضور وي در دانشگاه صنعتي شريف براي پاسخگويي به سوالات دانشجويان شدند.

به گزارش ايسنا، در اين نامه با تسليت ايام عزاي سيد و سالار شهيدان، حضرت اباعبدا... الحسين (ع)، آمده است:

در ماه رمضاني که گذشت و به هنگام ديدار رهبر فرزانه انقلاب با فعالين تشکل هاي دانشجويي و نخبگان علمي، از جانب ايشان تکليفي بر دوش شما و ديگر مسئولين گذاشته شد.

اين تشکل‌هاي دانشجويي در ادامه با بيان اين‌که از آن روز تا کنون چندين بار و به صورت شفاهي و کتبي از حضرتعالي خواسته‌ايم که در ميان فعالين تشکل‌هاي دانشجويي حاضر و به سوالات ما پاسخ دهيد، تصريح شده است: البته حضرتعالي در همين مدت هم ديدارهايي با دانشجويان داشته‌ايد. از جمله افطاري جوانان در نهاد رياست جمهوري که ازهيچ يک از اتحاديه هاي تشکل هاي دانشجويي دعوتي به عمل نيامده بود. و همچنين جلسه اخيرتان در دانشگاه اراک.

بايد بگوييم که حضورتان در دانشگاه اراک را به فال نيک مي گيريم که پس از هفتاد و اندي سفر استاني در دانشگاه ها هم حضور يافتيد. اين نامه مي‌افزايد: حضور شما در دانشگاه‌ها نه مايه گلايه، که جاي بسي تقدير و تشکر دارد. اينکه رئيس جمهور منتخب ملت ايران در دانشگاه هاي کشور حاضر مي شود و به سخنان دانشجويان گوش فرا مي دهد، مايه مباهات همه دل بستگان انقلاب است.

و البته مقال کنوني را جاي مناسبي جهت گله از ديدار حضرتعالي با دانشجوياني که مشخص نبود با کدامين مکانيزم انتخاب شده بودند و برخي آن را حق مسلم دفتر شما مي دانستند نمي دانيم؛ اما انتظار ما اين است که حضرتعالي مطابق وعده پيش تر داده شده خود، به ميان جمع هاي دانشجويي دانشگاه هاي تهران آمده و به سوالات فعالين تشکل هاي دانشجويي اين دانشگاه ها پاسخ دهيد.

باشد که خود الگويي باشيد براي وزيران و ديگر مسئولين دولتي که در سخنراني اخير خود در اراک حضور در جمع هاي دانشجويي را از آنها خواستيد.

در پايان اين نامه آمده است: با توجه به آن چه که گفته شد و سوالات بسياري که بي جواب در اذهان فعالين تشکل هاي دانشجويي مانده است، از حضرتعالي دعوت مي کنيم تا پيش از پايان اين نيم سال تحصيلي و با حضور در دانشگاه صنعتي شريف به ميان فعالين تشکل هاي دانشجويي آمده و به سوالات ما پاسخ دهيد. ان شاءا... که ما از پاسخ هاي حضرتعالي قانع مي شويم..../تحلیل:ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------