جزئیات ثبت‌نام در کاردانی پودمانی علمی‌کاربردی



 

 

 

علمی کاربردی

 

 

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا چهارشنبه 20 بهمن آغاز می شود و تا روز سه شنبه 26 بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش مهر، رجبعلی برزویی افزود: ثبت نام این دوره به دو روش اینترنتی و یا مراجعه به باجه های پستی انجام می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در ارتباط با نحوه پذیرش در دوره های کاردانی این دانشگاه گفت: پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در 160 رشته، 1980 کد رشته محل ، 499 مرکز آموزش علمی کاربردی و در 31 استان کشور با ظرفیت پذیرش 118 هزار نفر صورت می پذیرد.

به گفته برزویی پذیرش این دوره در 4 گروه صنعت در 64  کد رشته،‌807 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 50 هزار نفر، گروه کشاورزی در 22 کد رشته،‌47 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 3 هزار نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در 56 کد رشته،‌837 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 48 هزار نفر و گروه فرهنگ و هنر در 18 کد رشته، 289 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 17 هزار نفر انجام می شود.

وی با بیان اینکه پذیرش در دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی بر اساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویت های بومی و غیر بومی،‌ سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می شود، تاکید کرد: ویژگی خاص این دوره  شامل پذیرش تاکید بر رشته های مهارتی و اجرای این رشته ها در مراکز دارای ویژگی مهارتی می شود.../تحلیل عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------