پذیرش حداقل 12 هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی سال 95



اخبار,اخبار دانشگاهی,فرهاد حسین‌زاده لطفی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد خبر داد 103هزار و 967 نفر در آزمون دکترای تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردند و ظرفیت پذیرش در این دوره را حداقل ۱۲هزار نفر اعلام کرد.

دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: «آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.) سال 1395 دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه 9 بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود».

او افزود: «103هزار و 967 نفر در آزمون امسال ثبت‌نام کردند که از این تعداد 39هزار و 416 نفر زن و 64هزار و 551 نفر مرد هستند. این تعداد در 2701 رشته محل پذیرش می‌شوند و حداقل ظرفیت پذیرش نیز 12 هزار نفر است».

حسین‌زاده لطفی درباره تفاوت‌های آزمون امسال با سال گذشته گفت: «در سال گذشته هر داوطلب در یک رشته امتحان می‌داد ولی امسال داوطلبان در یک مجموعه امتحان می‌دهند و می‌توانند رشته گرایش‌های یک مجموعه را در انتخاب‌های 40گانه خود ثبت کنند».

به گفته او کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org قابل دریافت است و داوطلبان در صورت وجود نقص در اطلاعات روی کارت خود می‌توانند در روزهای چهارشنبه 7 و پنجشنبه 8 بهمن صبح‌‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعد ازظهرها ‌از ساعت 13 تا 17 به باجه‌های رفع نقص در حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی - آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------