جزییات نرم افزار انتخاب رشته کنکوری ها



اخبار,اخبار دانشگاه, نرم افزار انتخاب رشته کنکوری ها

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات نرم افزار انتخاب رشته مجازی برای کنکور سراسری سال ۹۴ را اعلام کرد..

احسان جمالی امروز در نشست خبری در محل سازمان سنجش افزود: راهنمای انتخاب رشته و نرم افزار انتخاب رشته به داوطلبان کمک می کند که بتوانند شانس قبولی خود را تخمین بزنند.


جمالی خاطرنشان کرد: این نرم افزار حاوی اطلاعات مهمی است که بر اساس آخرین تغییرات، شرایط و ضوابط کنکور و پذیرش دانشگاه ها تدوین شده است. در این نرم افزار داوطلبان سال جاری با سال ۹۳ مقایسه شده اند و افراد می توانند نمرات خود را با سال های گذشته مقایسه کنند.


وی افزود: داوطلبان می توانند دوره های مختلف، دانشگاهها، رشته ها و پذیرش با آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را جستجو کنند و امکان قبولی در هر رشته را بر اساس گزینه های خیلی کم، کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد مشاهده کنند. همچنین می توانند از طریق اینترنت مکان و جزئیات رشته خود را مشاهده کنند.


معاون فنی و آماری سازمان سنجش درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جزئیات انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هایی که پذیرش با آزمون دارد تا پایان هفته اعلام می شود و داوطلب بر اساس کدی که از سوی سازمان سنجش به داوطلب داده شده است، می تواند انتخاب رشته خود را در این رشته ها انجام دهد.


وی گفت: جزئیات رشته ها و ظرفیت ها هنوز مشخص نیست و پس از اعلام دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند می توانند رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

اخبار دانشگاه - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------