آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری از امروز



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام برای تکمیل ظرفیت دوره دکتری خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز یکشنبه 16 تا چهارشنبه 19 آبان فرصت دارند نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری اقدام کنند.

 دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره ظرفیت رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌های آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امروز یکشنبه 16 آبان ماه جاری روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.ir منتشر می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبانی که در آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵ شرکت کرده‌اند و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفتند می‌توانند بر اساس مفاد اطلاعیه مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب 30 کد رشته محل ( در صورت وجود) از کد رشته محل‌های امتحانی مربوط اقدام و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی قرار دهند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ظرفیت پذیرش در دوره تکمیل ظرفیت دکتری را  1280 نفر عنوان کرد و گفت: داوطلبان از امروز یکشنبه 16 تا چهارشنبه 19 آبان فرصت دارند نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری اقدام کنند.

 

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اسفند سال 94 برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------