آزمون كارشناسي ارشد علوم پزشكي پنجشنبه برگزار مي‌شود



مركز سنجش , آزمون كارشناسي ارشد علوم پزشكي

 

از سوي رييس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي جزييات آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي گروه پزشكي تشريح شد.

دكتر جبرائيل نسل سراجي، اظهار داشت: آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي مختلف گروه‌هاي پزشكي كه بالغ بر 54 رشته است روز پنجشنبه اول تيرماه در دو نوبت صبح ساعت 9 و عصر ساعت 15 به مدت 160 دقيقه برگزار خواهد شد.

وي تعداد شركت كنندگان را نزديك به 65 هزار نفر عنوان كرد و افزود:‌ داوطلبان مي توانند كارت هاي ورود به جلسه را به صورت اينترنتي از امروز 28 خرداد ماه تا زمان برگزاري آزمون دريافت كنند.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي ادامه داد: داوطلبان براي ورود به جلسه با وارد شدن به سايت سنجش به نشانيwww.sanjeshp.ir ابتدا بايد محل‌هاي رشته‌هاي انتخابي خود را به ترتيب اولويت انتخاب و ثبت كنند. همچنين مي‌توانند راهنماي ورود به جلسه آزمون را دريافت و به دنبال آن پرينت كارت داوطلب را دريافت كنند.

نسل سراجي تصريح كرد: پس از برگزاري آزمون،‌ كليد اوليه آزمون 7 تيرماه ساعت 18 روي سايت سنجش قرار مي‌گيرد و داوطلبان از همان روز تا 9 تيرماه ساعت 24 مي‌توانند در صورت داشتن اعتراض علمي به سوالات به سايت سنجش مراجعه و اعتراض خود را درج كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين اعتراضات پيگيري مي شود و سعي خواهيم كرد كليد نهايي را پس از رسيدگي به اعتراضات شنبه 27 تيرماه ساعت 18 روي سايت قرار دهيم.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي اضافه كرد: پس از مشخص شدن كليد نهايي، عمليات استخراج نهايي را انجام خواهيم داد و سعي مي كنيم 6 شهريور ماه نتايج استخراج شده قبول شدگان را روي سايت سنجش قرار دهيم.

نسل سراجي گفت: همزمان با اعلام نتايج، اسامي قبول شدگان را به دانشگاه هاي ارسال خواهيم كرد و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت سنجش براي ثبت‌نام به دانشگاه‌ها مراجعه كنند.

وي توصيه كرد: داوطلبان بايد راهنماي برگزاري آزمون را كه در سايت سنجش است به دقت مطالعه كنند و توجه داشته باشند موارد منع ورود به محل برگزاري مانند همراه داشتن موبايل، ماشين حساب، ياداشت و جزوه را مورد نظر قرار دهند.

نسل سراجي يادآور شد: داوطلبان سعي كنند قبل از شروع آزمون حتما كارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند و حوزه آزمون را روز قبل شناسايي كنند تا در روز آزمون دچار مشكل نشوند.../ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------