تمدید مهلت تکمیل فرم بررسی صلاحیت های دوره دکتری



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون دکتری

 

اخبار دانشگاه - تمدید مهلت تکمیل فرم بررسی صلاحیت های دوره دکتری

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبین پذیرفته شده آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 تا روز دهم خردادماه خبر داد.

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا گفت: از تعداد 38 هزار و 6 داوطلب انتخاب رشته کننده در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 با توجه ضوابط و ظرفیت پذیرش، تعداد 27 هزار و 485 داوطلب به عنوان معرفی شدگان برای بررسی سوابق علی، آموزش و مصاحبه تخصصی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند.

وی افزود: نظر به اینکه تمامی معرفی شدگان ضرورت داشته تا نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیه های عمومی اقدام کنند بنابراین چنانچه فرد یا افرادی در ردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند و تاکنون برای تکمیل این فرم اقدام نکرده اند، لازم است حداکثر تا روز شنبه دهم خردادماه به سایت سازمان و نسبت به تکمیل فرم مذاکور اقدام کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد بدیهی است چنانچه معرفی شده ای نسبت به تکمیل فرم مذکور حداکثر تا روز شنبه 10 خرداد اقدام نکند،از پذیرش مرحله نهایی حذف خواهد شد.

در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93، تعداد 240 هزار و 391 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 194 هزار و 296 تنفر در جلسه آزمون حاضر بودند؛ از تعداد 194 هزار و 296 داوطلب حاضر در آزمون تعداد 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 38 هزار و 6 داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.
اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------