زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی



اخبار,اخبار دانشگاه , ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

 

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از فردا یکشنبه 11 خردادماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام این آزمون منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش از فردا یکشنبه 11 خردادماه آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان این آزمون تا روز دوشنبه 19 خردادماه ادامه خواهد کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان متقاضی ثبت نام باید برای ثبت نام و شرکت در آزمون در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت، دریافت دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان نسبت به پرداخت 144 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های موسسات غیردولتی و غیر انتفاعی نیز باشد، باید علاوه بر مبلغ مذکور، نسبت به پرداخت 29 هزار ریال دیگر اقدام کند.

وی همچنین درباره متقاضیان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصریح کرد: در صورتی که داوطلبی متقاضی پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی باشد باید پس از اطمینان از پذیرش در رشته امتحانی که در آن ثبت نام کرده در زمان توزیع کارت ورود به جلسه نسبت به پرداخت هزینه مربوط از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد در روز پنج شنبه 23 مردادماه برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------