آخرین وضعیت معرفی رئیس 3دانشگاه بزرگ



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه تهران

 

اخبار دانشگاه - آخرین وضعیت معرفی رئیس 3دانشگاه بزرگ

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم درباره معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: انتخابات الکترونیکی برای معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، شنبه 10 خرداد به اتمام می رسد.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین وضعیت معرفی روسای سه دانشگاه تهران، تربیت مدرس و صنعتی شریف را تشریح کرد و گفت: رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.

دکتر عبدالحسین فریدون در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص معرفی رئیس دانشگاه تهران در هفته جاری گفت: هنوز این مساله مشخص نیست و بستگی به برنامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد.

وی درباره اینکه آیا اگر این هفته، شورا وقت داشته باشد رئیس دانشگاه تهران سه شنبه به شورا معرفی می شود، گفت: بله اگر شورا وقت داشته باشد احتمالا رئیس دانشگاه تهران این هفته سه شنبه معرفی می شود ولی دوباره تاکید می‌کنم هنوز این مساله قطعی نیست.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم درباره معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: انتخابات الکترونیکی برای معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، شنبه 10 خرداد به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام انتخابات افراد مورد وثوق به وزیرعلوم معرفی می شوند و وزیر علوم از بین این افراد یک نفر را بعد از پایان حکم رئیس فعلی، برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس معرفی می کند.

فریدون درباره سازوکار انتخاب ریاست دانشگاه صنعتی شریف نیز گفت: در مورد ریاست دانشگاه صنعتی شریف هنوز اقدامی صورت نگرفته صحبت هایی بوده ولی اقدامی صورت نگرفته است.

وی درباره تغییر ریاست دانشگاه امیرکبیر و الزهرا (س) و دیگر دانشگاه ها نیز گفت: درحال حاضر برنامه تغییر رئیس دانشگاه برای دانشگاه هایی است که حکمشان تمام شده است چون افرادی که مورد و مساله داشتند حل شده است و برنامه در مورد روسای دانشگاه هایی است که حکمشان تمام شده است.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------