نحوه انتخاب رشته های دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاه , آزمون کارشناسی ناپیوسته

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون در مرداد؛
نحوه انتخاب رشته های دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

داوطلبان شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 93 که متقاضي پذيرش در رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اين آزمون هستند باید در زمان پرينت كارت شركت در آزمون با مراجعه به سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب كد رشته هاي تحصيلي خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، كليه متقاضيان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 که براساس رشته‌هاي امتحاني كه پذيرش آنها توسط دانشگاه آزاد اسلامي صورت مي‌گيرد (اين رشته‌هاي امتحاني در دفترچه راهنماي ثبت‌نام مشخص شده است) لازم است ابتدا با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org و مطالعه شرايط و ضوابط آزمون مندرج در سايت سازمان در آزمون ثبت‌نام کنند.

افراد متقاضی رشته های دانشگاه آزاد باید بر اساس دستورالعمل اجرايي در زمان پرينت كارت شركت در آزمون در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 20 تا 22 مردادماه 93 با مراجعه به سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي و براساس  اطلاعيه آن دانشگاه، نسبت به انتخاب كد رشته هاي تحصيلي بر اساس رشته امتحاني خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 93 تا روز دوشنبه 19 خردادماه 93 ادامه دارد.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش در راستاي اجراي مفاد قانون جامع ايثارگران مصوب مجلس شوراي اسلامي همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا مشمول استفاده از سهميه ايثارگران مي‌شوند. اين دسته از داوطلبان باید به تناسب نسبت به علامتگذاري بندهاي 10 و 11 تقاضانامه ثبت‌نامي اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------