توکلی: آغاز ثبت‌نام فرایند میهمانی و انتقال مبنا از ساعت 20 امشب



ثبت‌نام فرایند میهمانی و انتقال مبنا ,سازمان سنجش

توکلی: آغاز ثبت‌نام فرایند میهمانی و انتقال مبنا از ساعت 20 امشب

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام در فرایند میهمانی و انتقال مبنای سال 92 از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام در فرایند میهمانی و انتقال مبنای سال 92 از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

وی افزود: در اجرای ماده 2 آئین‌نامه میهمانی و انتقال دانشجویان مصوب 28 اردیبهشت ماه سال 92، در قالب دانشجویان میهمان مبنا، تمام متقاضیان لازم است با مطالعه دقیق اطلاعیه مربوط که در بعدازظهر امروز از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود، در صورت واجد شرایط بودن منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

توکلی با اشاره به شرایط متقاضیان برای شرکت در این فرایند گفت: متقاضی باید در یکی از رشته‌های متمرکز سال 92 در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی پذیرش شده و در موسسه محل قبولی خود ثبت‌نام و به عنوان دانشجو تلقی شود.

وی افزود: همچنین دارا بودن حداقل 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه مربوط، برای متقاضی شرکت در میهمانی و انتقال مبنا جزو شروط اصلی برای شرکت در این فرایند است.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ظرفیت مهمانی مبنا 5 درصد تعداد پذیرش کل دانشجو ورودی در سال تحصیلی جاری است.

توکلی افزود: سکونت دائمی خانواده دانشجو باید در نزدیک‌ترین محل به مؤسسه مقصد باشد.

وی با اشاره به مدت‌ زمان تحصیل دانشجویان در میهمانی مبنا گفت: دانشجویان می‌توانند از ابتدای شروع به تحصیل حداکثر برای 4 نیم‌سال در مقطع کارشناسی پیوسته و 2 نیم‌سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مهمان مبنا باشند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------