آخرین اظهارات سرپرست دانشگاه علامه درباره جذب 102 نفر



دانشگاه علامه طباطبایی,اظهارات سرپرست دانشگاه علامه درباره جذب 102 نفر

آخرین اظهارات سرپرست دانشگاه علامه درباره جذب 102 نفر

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به وضعیت جذب جنجالی 102 عضو هیات علمی و کارمند در دانشگاه علامه در اواخر دوره ریاست دکتر شریعتی، گفت: از این تعداد حدود 30 نفر اصلا برای انعقاد قرارداد نیامدند و حدود 20 نفر هم به عنوان استادیار در گروه‌های آموزشی مشغول به کار هستند.

حسین سلیمی  با بیان اینکه مجوزی که از سوی وزارت علوم برای استخدام این افراد به دانشگاه آمده بود مبنی بر این بود که استخدام این افراد در صورتی باشد که دانشجوی دکتری و یا بورس وزارت علوم نباشند، اظهارکرد: تعداد افرادی که استخدام شدند هم دانشجوی دکتری و هم بورس وزارت علوم هستند.

سلیمی با اشاره به مشکل پیش آمده در این زمینه، گفت: ما از این دسته از افراد خواستیم که بین دانشجوی دکتری و حکم مربی یکی را انتخاب کنند که تاکنون نزدیک 20 نفر از حکم مربی‌گری انصراف داده‌اند و تبدیل به بورس شده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از پایان دوره دکتری این افراد ارزیابی می‌شوند و در صورت ارزیابی مثبت به عنوان هیات علمی مشغول به کار می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در پایان، گفت:‌ تا کنون تکلیف حدود 20 نفر از این افراد مشخص نشده است که به زودی وضعیت آنها نیز معلوم می‌شود. /ايسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------