وام ازدواج 10 میلیونی دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه , دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - وام ازدواج 10 میلیونی دانشگاه آزاد

وی تصریح کرد: سالن های دانشگاه آزاد نیز در تمامی شعب برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد برای ازدواج دانشجویان خود شرایط مختلفی را در نظر گرفته که مهم ترین آن پرداخت وام 10 میلیون تومانی است.

به گزارش ایرنا، سعید کاردار در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: به تازگی دانشگاه ازاد اسلامی با پست بانک و بانک ملی به تفاهم رسیده و وام ازدواج خود را از طریق این بانک ها پرداخت می کند. دانشجویان می توانند از وام های 10 میلیون تومانی با 11 درصد سود بهره مند شوند و این وام به هر زوج دانشجوی دانشگاه آزاد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: سالن های دانشگاه آزاد نیز در تمامی شعب برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد برای تامین جهیزیه و کالای های مورد نیاز زوجین نیز طرح هایی دارد تا آنها بتوانند به صورت اقساط از این کالا استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: در خصوص افزایش شهریه های دانشگاه آزاد فقط باید بگویم دانشگاه ما نسبت به مبلغ مورد تایید و آنچیزی که اعمال شده است سالی 100 میلیارد تومان ضرر می کند.

وی در رابطه با وام شهریه، ادامه داد: تا 50 درصد مبلغ شهریه را به صورت وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دانشجویان پرداخت می کنیم.
اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------