مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 تمدید شد/زمان انتشار اصلاحیه تکمیل ظرفیت



آزمون دکتری 92 , ظرفیت آزمون دکتری 92

مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 تمدید شد/زمان انتشار اصلاحیه تکمیل ظرفیت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 تا روز دوشنبه ششم آبان ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی با بیان اینکه بر اساس درخواست برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی، اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های قبلی در روز دوشنبه 29 مهرماه منتشر شد، گفت: بر اساس این اطلاعیه داوطلبانی که اسامی آنها در لیست پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرار نگرفته است، می‌توانستند تا پایان امروز نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس آمار گزارش شده تا ساعت هشت صبح امروز شنبه چهارم آبان ماه تعداد 12 هزار و 296 داوطلب نسبت به انتخاب رشته محل‌ها بر اساس اطلاعیه تکمیل ظرفیت اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار اصلاحیه اطلاعیه قبلی سازمان از ساعت 16 امروز چهارم آبان ماه، تصریح کرد: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند، تا ساعت 24 روز دوشنبه ششم آبان ماه می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود با توجه به اصلاحیه جدید اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان واجد شرایطی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 روز دوشنبه ششم آبان ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند تا زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی خود اقدام و آنها را در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت کنند. /ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------