اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد



اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد ,دانشگاه آزاد

اقبالی خبر داد اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 19 شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه 20 شهریورماه ادامه دارد، لذا پذیرفته شدگان باید در این زمان‌ها به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

اقبالی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام گفت: پذیرفته شدگان باید اصل مدرک کارشناسی (لیسانس)، تأییدیه فراغت از تحصیل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ کپی از کارت ملی، 6 قطعه عکس 4×3 تمام رخ (برای برادران مشمول 12 قطعه) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

* ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری از دوشنبه آغاز می‌شود
اقبالی در رابطه با زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری گفت: تمام پذیرفته شدگان مقطع دکتری لازم است روز دوشنبه 18 شهریورماه به واحدهای پذیرفته شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

اقبالی در رابطه با نحوه تحصیل پذیرفته شدگان مقطع دکتری تأکید کرد: تمام دانشجویان دوره دکتری (PHD) اعم از آنها که بورسیه می‌شوند و یا بطور آزاد ثبت نام می‌کنند، باید به طور تمام وقت به تحصیل در این مقطع اشتغال داشته باشند.

وی در رابطه با مدرک دانشجویان دکتری گفت: پذیرفته شدگان دوره دکتری باید اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات، اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ فتوکپی از آن، اصل کارت ملی و کپی آن، 6 قطعه عکس 4×3 تمام رخ و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران مشمول را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز آزمون توصیه کرد: داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به نشانی الکترونیکی porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------