آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 93 از ساعت 16 امروز/ اعلام هزینه های ثبت نام



کنکور کارشناسی ارشد 93 ,  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 93 از ساعت 16 امروز/ اعلام هزینه های ثبت نام

فرایند ثبت نام در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 93 از ساعت 16 امروز یکشنبه در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود و تا 19 این ماه نیز ادامه دارد این آزمون بهمن ماه سال جاری در سه نوبت برگزار خواهد شد.

 فرایند ثبت نام در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 93 از ساعت 16 امروز یکشنبه 12 آبان ماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود.

داوطلبان امکان ثبت نام در دو رشته امتحاني (رشته امتحاني اصلي و رشته امتحاني شناور) دارند.

مبلغ ثبت نام 17 هزار و 800 تومان اعلام شده که پرداخت آن توسط کارتهای عضو شبکه شتاب و در سامانه سازمان امکانپذیر است. داوطلباني كه علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحاني‌ دوم ‌هستند ضرورت‌ دارد كد رشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند و براي رشته امتحاني‌ دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر ، با مبلغ 17 هزار و 800 تومان علاوه بر كارت اعتباري نخست خريداري کنند.

داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون چنانچه علاقمند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است ضمن اطلاع از رشته‌هاي امتحاني كه دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي در آنها پذيرش مي‌كنند علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 5 هزار و 800 تومان براي دوره‌هاي مذكور به منظور اعلام علاقمندي، اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند طی روزهای 14 تا 18 بهمن کارتهای ورود به جلسه خود را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند.

/مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------