تغییر عناوین تاثیری در مواد امتحانی دکتری 93 ندارد/ تغییر مواد درسی ریاضی و آمار کنکور ارشد



سازمان سنجش ,کارشناسی ارشد 93

تغییر عناوین تاثیری در مواد امتحانی دکتری 93 ندارد/ تغییر مواد درسی ریاضی و آمار کنکور ارشد

رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه تغییر عناوین تاثیری در مواد امتحانی دکتری 93 ندارد از تغییر مواد درسی آمار و ریاضی کنکور کارشناسی ارشد 93 خبر داد.

ابراهیم خدایی درباره تغییر عناوین کنکور دکتری 93، گفت: پیش از این اعلام شده بود در صورت اعمال تغییرات در آزمونهای سازمان سنجش، این تغییرات از یکسال قبل باید اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، در یک رشته تربیت بدنی 6 گرایش وجود داشت در حالیکه تربیت بدنی هم اکنون 6 رشته امتحانی شده ولی تغییری در مواد امتحانی ایجاد نشده است.

رئیس سازمان سنجش با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران مواد امتحانی نباشد، ادامه داد: عنوان بر اساس عناوین رشته های مصوب شده در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی است تا عناوین به روز شود.

به گفته خدایی، تغییر عناوین تاثیری در کنکور و مواد امتحانی ندارد.

معاون وزیر علوم همچنین با اشاره به تغییر برخی مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 93، گفت: در مواد درسی ریاضی و آمار تغییراتی ایجاد شده اما مواد جدید از سال گذشته به داوطلبان اطلاع رسانی شد.

وی تاکید کرد: منظور از اطلاع رسانی، اطلاع رسانی زمان ثبت نام نیست بلکه اعلام جزئیات تغییرات مواد درسی از زمانی است که داوطلبان از یکسال قبل خود را برای کنکور آماده می کنند.

/مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------